BBI banka oborila rekord u broju poslanih Viber poruka

0
1150
BBI banka je prošli mjesec uspješno realizirala Viber sticker kampanju

Kompanije već odavno koriste online kanale za izgradnju brenda i komunikaciju sa klijentima. Međutim, u posljednjih par godina, Viber je postao vrlo važan kanal jer pruža niz mogućnosti, od onih interaktivnih i zabavnih kao što su Viber stickeri, pa do konkretnih rješenja (chatbotovi) koja za cilj imaju unaprijediti komunikaciju kompanije i korisnika i podići je na potpuno novi nivo.
U Bosni i Hercegovini se mjesečno pošalje preko 100 miliona različitih stickera, a ova komunikacijska mreža je broj jedan u BiH, ispred Facebook Messengera, Whatsappa i drugih sa udjelom preko 65% korisnika.
BBI banka je prošli mjesec uspješno realizirala Viber sticker kampanju. Pored stikera omogućena je i usluga chatbota, usluga koja korisnicima kroz komunikaciju sa BBI Viber Asistentom omogućava lakšu i bržu komunikaciju sa Bankom. Na ovaj način korisnici i klijenti Banke na jednom mjestu imaju odgovore na najčešća pitanja o proizvodima i uslugama Banke, te se mogu na jedinstven način zabaviti i komunicirati sa prijateljima na Viberu.
“Raduje nas da smo uspjeli osmisliti i realizovati kampanju koja za cilj ima unapređenje i olakšanje komunikacije putem BBI Viber Asistenta sa našim klijentima, ali i drugim građanima BiH koji se žele informisati o širokom spektru usluga i proizvoda koje Bosna Bank International nudi na tržištu”, rekao je direktor Marketinga i komunikacija BBI banke, Dino Selimović.

Preko pola miliona poslanih Viber stickera

U samo jednom danu, broj preuzimanja stickera je premašio 30 hiljada, te je sa cifrom od preko pola miliona poslanih stickera oboren rekord u Viber sticker kampanjama, što ovu kampanju čini najuspješnijom kampanjom u segmentima downloada stickera, poslanih poruka te dosega do krajnjih korisnika na tržištu Bosne i Hercegovine, potvrđeno je iz kompanije Viber Media S.à r.l.