Peugeot predstavio svoj novi furgon Partner

0
1817
Novi Peugeot Partner opremljen je potpuno novom ponudom sistema za pomoć u vožnji

Francuski Peugeot je plasitrao svoj novi model Peugeot Partner na tržište lakih privrednih vozila, odnosno u segmentu furgona. Na bosanskohercegovačko tržište novi Peugeot Partner stiže u prvom kvartalu 2019. godine.
Energičnog dizajna, praktičan i elegantan, novi Peugeot Partner opremljen je potpuno novom ponudom sistema za pomoć u vožnji, s kojim su opremljene i novije limuzine. Predstavljene su dvije velike i jedinstvene inovacije: indikator preopterećenja i Surround Rear Vision, koji omogućuje u vožnji pregled mrtvih uglova putem kamere.
Novi Peugeot Partner opremljen je dvjema kamerama: jedna je ugrađena u donji dio bočnog osvrtnog zrcala na suvozačevoj strani, a druga u gornjem dijelu limenih dvokrilnih vrata. One omogućavaju: bočni pogled na suvozačevoj strani kojim se izbjegava mrtvi kut; stražnji pogled za što lakše upravljanje u skladištima, dijelovima gradilišta koji su puni prepreka ili pak u gradskom okruženju.
Novi Peugeot Partner opremljen je i indikatorom preopterećenja, inovativnom integriranom tehnologijom koja osigurava sigurnost u svim okolnostima. Postupak je jednostavan i učinkovit: mjerenje mase izvršava se automatski pri kretanju, a također je moguće u tovarnom prostoru dok je vozilo zaustavljeno pomoću uređaja koji se nalazi u tovarnom prostoru.
Kada je dostignuto 90% ukupnog opterećenja vozila, na uređaju se pali bijelo LED svjetlo, dok će se u slučaju prekoračenja dozvoljene granice opterećenja upaliti žutonarančasto LED svjetlo, uz vizualno upozorenje na instrumentnoj ploči. Ta oprema je opcijska.
Takođe, Peugeot i-Cockpit® prvi put dolazi i u izvedbi lakog privrednog vozila. Peugeot i-Cockpit® se pokazao kao potreba poslovnih korisnika u stalnoj potrazi za alatima koji će im omogućiti povećanje kvalitete i učinkovitosti u poslu. Intuitivnu vožnju omogućava optimirana ergonomija, dok spoj udobnosti i sigurnosti osiguravaju: kompaktan upravljač s dvostrukim ravnim dnom za bolje držanje i upravljivost; Head-up displej smješten u vidnom polju vozača koji omogućuje čitanje bitnih informacija bez skretanja pogleda s ceste; kapacitivni dodirni zaslon dijagonale 8’’ smješten na sredini armaturne ploče i usmjeren prema vozaču, s direktnim i stalnim pristupom glavnim funkcijama za udobnost: radiju, navigaciji, postavkama vozila, telefonu…
Zahvaljujući skladnim dimenzijama koje se uklapaju u segment, većoj udobnosti te dosad najpraktičnijem i najmodularnijem tovarnom prostoru, ovo je vozilo pravi mobilni ured, poručuju iz Peugeota.
Svaki poslovni korisnik može pronaći konfiguraciju koja će mu omogućiti učinkovit rad, osobito u izvedbi Grip, kako bi potreba za robusnošću u svakoj situaciji bila ispunjena, ili pak u izvedbi Asphalt, za one koji ne broje sate provedene u vozilu.
Dimenzije su u skladu sa segmentom uz duljinu od 4,40 m u standardnoj izvedbi, čime se jamči utovarna duljina optimirana za 1,81 m. Ta duljina omogućava utovar dvije europalete obima od 3,30 m3 do 3,80 m3, ovisno o izvedbi. Ti se kapaciteti mogu dodatno povećati u dugoj izvedbi, do duljine 4,75 m (+35 cm). Njezina utovarna duljina iznosi 2,16 m te ima tovarni obim od 3,90 m3 do 4,40 m3.
Novi Peugeot Partner razvijen je na temelju izvedbe platforme EMP2, kojom su opremljeni najnoviji Peugeotovi modeli. Ta osnova omogućuje skraćeni prevjes i mali krug okretanja za što lakše upravljanje: promjer kruga okretanja između pločnika iznosi samo 10,82 m u standardnoj izvedbi i 11,43 m u dugoj izvedbi.

Korisna nosivost najbolja je u segmentu, s vrijednostima koje mogu ići od 650 kg do 1000 kg

Korisna nosivost najbolja je u segmentu, s vrijednostima koje mogu ići od 650 kg pa sve do 1000 kg u određenim izvedbama, u standardnoj izvedbi karoserije kao i u dugoj izvedbi. Izvedbe vrlo niske potrošnje (TBC) pak imaju nosivost od 600 kg.
Peugeot Partner prvi put novi nudi opciju tvornički ugrađene produljene kabine u dugoj izvedbi. Klupa je nastala po uzoru na novi Peugeot Rifter, za udobnost i rekordan prostor za noge u segmentu. Jedinstven u kategoriji, drugi je red sjedala preklopiv kako bi se dala prednost teretu, pri čemu se može preklopiti čak i suvozačko sjedalo u prvom redu za dugačke terete.

Gama učinkovitih motora za smanjenje troškova

Rad na konstrukciji vozila i optimiranju njegove mase jedan je od odlučujućih faktora u smanjenju potrošnje goriva i emisije CO2. Ponuda motora odgovara najnovijim normativima i već sada su spremni za budući ciklus homologacije WLTP.
Benzinski motor 1.2 PureTech dostupan je u dvije ponude:PureTech 130 KS S&S s automatskim mjenjačem s osam stepeni prijenosa EAT8 (dostupan tokom 2019.) i PureTech 110 KS S&S s ručnim mjenjačem sa šest stepeni prijenosa. Motori PureTech opremljeni su filtrom krutih čestica (GasolineParticulate Filter) za smanjenje ispuštanja krutih čestica.
Dizelski motori dostupni su u tri nivoa snage: BlueHDi 130 KS S&S s ručnim mjenjačem sa šest stepeni prijenosa ili automatskim mjenjačem s osam stepeni prijenosa EAT8; BlueHDi 100 KS S&S s ručnim mjenjačem s pet stepeni prijenosa i BlueHDi 75 KS s ručnim mjenjačem s pet stepeni prijenosa.
Svi su dizelski motori opremljeni FAP-om (filtrom krutih čestica) i sistemom selektivne katalitičke redukcije (SCR). Ta tehnologija omogućava pročišćavanje pri pokretanju motora i to bez aditiva iz FAP-a.