Peugeot predstavio 3008 i 508 sa plug-in hibridnim pogonom

0
2025
Peugeot predstavio plug-in hibridne verzije modela 508 i 508 SW i SUV 3008

Peugeot je danas predstavio plug-in hibridne verzije modela 3008, 508 i 508 SW koji će stići u jesen 2019, a široj javnosti će biti predstavljeni početkom oktobra na sajmu automobila u Parizu.
Njihove cijene još nisu saopćene, baš kao ni konkretni podaci o potrošnji goriva, ali je naznačeno da su emisije CO2 manje od 49 g/km od 508 hibridnih i 508 SW hibrida. Sva tri automobila koriste novi e-EAT8 osmostepeni automatski mjenjač.
Tom se novom ponudom nadopunjuje gama postojećih motora za Peugeot 3008 te novi Peugeot 508 i 508 SW. Motori Hybrid i motor Hybrid4 (pogon na sva četiri kotača) bit će dostupni u jesen 2019. za novi Peugeot 508 i Peugeot 3008.
U inačicama Hybrid4 multilink stražnja osovina opremljena je pretvaračem, električnim motorom snage 110 KS / 80 kW i reduktorom kako bi se zajamčio pogon na sva četiri točka. U potpuno električnoj vožnji može se postići do 135 km/h prije nego što vožnju preuzme motor s unutrašnjim sagorijevanjem.
Litij-ionska baterija visokog napona (300 V) ugrađena je ispod sjedala u drugom redu na verzijama Hybrid i Hybrid4. Baterija ima kapacitet između 11,8 kWh (Hybrid) i 13,2 kWh (Hybrid4), što je najviše na tržištu. Taj kapacitet omogućuje potpuno električnu vožnju do 50 km prema normi WLTP (60 kilometara prema normi NEDC).
Crossover 3008 Hybrid4 ima pogon na sva četiri točka i kombinuje 1,6 litarski PureTech benzinac sa 200 KS /147 kW i dva elektromotora – jedan na prednjoj osovini i drugi na stražnjoj osovini  (baterije od 13,2 kWh). Ima ukupnu snagu od 220 kW/300 KS, do ‘stotke’ ubrzava za 6,5 sekundi, a autonimija u vožnji sa elektromotorima je oko 50 kilometara prema normi WLTP (60 kilometara prema normi NEDC).
Motor Hybrid4 dostupan je samo u izvedbi GT s ekskluzivnim presvlakama Alcantara sive boje Gréval i ukrasnim elementima od prave hrastovine u sivoj boji. Dostupni su i novi sistemi za pomoć u vožnji (ADAS) koji su preuzeti s novog modela Peugeot 508; prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop & Go i sistem pomoći za održavanje putanje u voznoj traci.
Nekoliko mjeseci nakon izlaska na tržište gama motora Hybrid4 bit će obogaćena verzijom motora Hybrid za pogon na dva točka snage 225 KS/165 kW), koji će ujediniti motor PureTech snage 180 KS / 132 kW s električnim motorom snage 110 KS / 80 kW.
Peugeot 508 Hybrid i 508 SW Hybrid imaju prednji pogon i kombinuju benzinski agregat sa 180 KS /132 kW i jedan elektromotor snage 110 KS/80 kW (baterije od 11,8 kWh), ukupne snage 225 KS/165 kW.
Taj je motor dostupan u tri izvedbe: Allure (i Allure Business): ključni modeli game s vrhunskom opremom, zatim GT Line (za dinamičan ugođaj) i GT vrhunsku ekskluzivnu izvedbu koja u seriji nudi jedinstvene presvlake Alcantara sive boje Gréval.
U vožnji samo na ‘struju’ može da pređe više od 40 kilometara. Za potpuno punjenje baterije potrebno je: 7 sati sa standardnom utičnicom (punjač od 3,3 kW, 8 A), odnosno 4 sata sa snažnijom utičnicom tipa Green’up (punjač od 3,3 kW, 14 A), te manje od 1,45 sati sa Wallbox punjačem od 6,6 kW u opciji, 32 A.
Prostranost kod ovih hinbridnih modela je ostala netaknuta, a obim prtljažnika jednak je onome u modelima s motorom s unutarnjim sagorijevanjem (487 l za Peugeot 508 i 530 l za Peugeot 508 SW).