Rekordna prodaja BMW grupe: U avgustu isporučeno 169.913 vozila

Prodaja BMW grupe u prvih osam mjeseci povećala se za 4,2% na 1,57 miliona primjeraka

0
4860
Prodaja BMW grupe postigla rekordni rezultat u avgustu

U avgustu ove godine je ostvaren novi rekord prodaje BMW grupe s isporukama u mjesecu koje ukupno iznose 169.913 primjeraka diljem svijeta, što je povećanje od 2,7% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Kompanija je također prodala više vozila nego ikada prije u prvih osam mjeseci ove godine, s ukupno 1.571.467 vozila (+ 4,2%) isporučenih klijentima širom svijeta.
Prodaja globalne marke BMW u avgustu porasla je za 3,1% u odnosu na isti mjesec prošle godine, a klijentima je isporučeno ukupno 146.926 vozila. Prodaja marke u prvih osam mjeseci ove godine bila je također veća nego ikada prije, s prodanih 1,338,475 vozila, što je za 4,4% više nego u istom razdoblju prošle godine.
Mnogi modeli u portfelju pridonijeli su tim rekordnim brojkama. Unatoč trenutnoj promjeni modela BMW X3, obitelj BMW X i dalje je glavni pokretač rasta s ukupnom prodajom modela BMW X za 13,9% (457,442). BMW serije 1 (121,415 / + 10,1%) i BMW serije 7 (41,536 / + 16,9%) također su postigli značajan rast. U međuvremenu u kolovozu, novi BMW serije 5 ostvario je rast prodaje od 50,7% (16,762) na tržištima osim Kine, gdje model BMW-a serije 5 trenutno prolazi kroz promjenu.
Avgust je također bio rekordan mjesec za marku MINI s 22,736 primjeraka isporučenih klijentima širom svijeta, što je porast od 0,7% u odnosu na isti mjesec prošle godine. U prvih osam mjeseci 2017. ukupno je prodano 230,925 MINI vozila, što je porast od 3,1% na godišnjem nivou.
Model MINI Cabrio (23,311 / + 20,3%) ostvario je vrlo pozitivan rast prodaje u prošloj godini, dok je novi model MINI Countryman bio glavni pokretač rasta u kolovozu, s porastom prodaje od 43,6% (5,693) u mjesecu.
U avgustu, BMW grupa objavila je prve slike modela MINI Electric Concept, koji je jučer imao svjetsku premijeru na sajmu automobila u Frankfurtu.
Prodaja raspona električnih vozila BMW grupe i dalje snažno raste. Ukupno 57.895 BMW i, BMW iPerformance i električnih MINI vozila isporučeno je klijentima širom svijeta od početka godine, što je povećanje od 67,0%.
U ovom trenutku prodaje se ukupno devet modela električnih automobila, od modela BMW i3 (kombinirana potrošnja goriva u EU testnom ciklusu: 0,0 l/100 km, kombinirana potrošnja električne energije 13,1 kWh/100 km, kombinirane emisije CO2 0 g/km), modela MINI Countryman (potrošnja goriva u EU testnom ciklusu: 2,3 – 2,1 litre/100 km, potrošnja električne energije 14 kWh/100 km, emisije CO2: 52 – 49 g/km) do BMW-a serije 7, BMW grupa ima 11% udjela na svjetskom tržištu električnih vozila, daleko najviše od bilo kojeg drugog tradicionalnog proizvođača automobila.
U Evropi, BMW grupa ima 21% tržišnog udjela (Izvor: IHS / POLK, 31.08.2017. godine). Dva najnovija dodatka električnoj floti već ostvaruju značajnu prodaju: novi model BMW 530e (potrošnja goriva: 1,9-2,1 l/100 km, kombinirana potrošnja električne energije: 13,1-14,1 kWh/100 km, kombinirane emisije CO2: 44-49 g/km. Potrošnja goriva i CO2 vrijednosti izračunate su prema EU testnom ciklusu i mogu se razlikovati ovisno o formatu guma) preuzelo je više od 1.000 klijenata na tržištima bez Kine u kolovozu, što znači da preko 6% prodanih modela BMW-a serije 5 na tim tržištima u tom mjesecu čine hibridni plug-in modeli.
Slična je priča s modelom MINI Cooper SE Countryman ALL4 (potrošnja goriva u EU testnom ciklusu: 2,3 – 2,1 litre/100 km, potrošnja električne energije 14 kWh/100 km, emisija CO2: 52 – 49 g/km): s ukupno gotovo 500 prodanih modela u mjesecu, gotovo 9% modela MINI Countryman isporučeno klijentima širom svijeta čine hibridni plug-in modeli.
BMW Motorrad također je u avgustu ostvario snažnu prodaju, a klijentima je isporučeno 10.504 motocikla i maksi skutera. To je povećanje od 13,2% u odnosu na prethodnu godinu. U prvih osam mjeseci ove godine klijentima je isporučeno 113,728 primjeraka, što je povećanje od 9,5% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Obje su vrijednosti bolje nego ikad prije.

BMW i MINI zadržali dobru prodaju u Evropi i Kini

Budući da ekonomska situacija ostaje nestabilna na nekoliko tržišta, BMW grupa nastavlja pratiti svoju politiku uravnoteženja prodaje širom svijeta kako bi postigla profitabilan i održiv rast.
Unatoč značajnim previranjima na važnom tržištu Velike Britanije, BMW i MINI prodaja u Evropi ostala je na visokom nivou koji je ostvarila u avgustu prošle godine, s ukupno 62.734 isporučenih vozila u mjesecu. Najnovija prodaja u regiji iznosi 696.204 primjeraka, što je povećanje od 1,6%.
Azija i dalje predstavlja značajnog pokretača rasta prodaje BMW grupe, a posebno je snažan rast na kineskom tržištu. Prodaja je u avgustu porasla za 12,2% (47,385), a iznosila je 16,4% (383,976) od početka godine.
Stalni pad prodaje na tržištu automobila SAD-a ogleda se u vrijednostima BMW-a za obje Amerike, što je od početka godine do danas za 3,7% niže od prošlogodišnjeg nivoa.