KIA u Sarajevu predstavila novi Ceed, u ponudi široka gama motora

0
69
KIA je u Sarajevu za tržište BiH premijerno predstavila novu generaciju modela Ceed (Foto: Profitiraj.ba)

KIA je prezentacijom u Sarajevu i zvanično na tržište Bosne i Hercegovine uvela novu, treću generaciju modela Ceed.
I ovaj novi model je dizajniran i koncipiran u Frankfurtu, u Kijinom istraživačkom centru a proizvodi se (kao i u Sportage i Venga) u Kijinoj fabrici u slovačkom gradu Žilina. Novi Ceed, osim promjene u nazivu (dosadašnji Cee’d – nema više apostrofa) čime Kia želi ojačati svoju reputaciju automobila u Evropi (Community of Europe) s evropskim dizajnom (European Design), u odnosu na prethodnika sada je širi za 20 mm (1.800 mm) i niži 23 milimetra (1.447 mm). Međuosovinski razmak je i dalje 2.650 mm, dok mu je prednji prevjes kraći za 20 mm (sada 880 mm), a zadnji prevjes duži za 20 mm (sada 780 mm).
Šira karoserija nudi više prostora (za 34 mm) na zadnjoj klupi u predjelu ramena (sada ukupno 1.406 mm). Uprkos nižoj krovnoj liniji i nižem položaju sjedenja platforma na prednjim sjedištima omogućava više prostora u predjelu glave nego prije (sada 987 mm).
Novi Ceed ima u petovratnoj, hatchback izvedbi prtljažnik zapremine 395, što je 15 litara više nego kod prethodnika.
Dizajnerski – ravne linije kod novog modela Ceed zamijenile su okrugle rubove, prednja maska je evoluirala, a karakterističan ‘tigrov nos’ sada je nešto širi. Ističu se i nova LED dnevna svjetla u obliku kocki leda, koje je preuzeo od prethodnikovih GT i GT-Line verzija. Novi model je dobio širi C stub, koji naglašava i nazad pomaknutu kabinu.
Novi Ceed, postavljen na novoj platformi K2, će u 5-vratnoj, hatchback izvedbi biti raspoloživ u čak 11 boja karoserije. Kupci će moći birati između različitog dizajna i dimenzija naplataka – od 15 i 16 inčnih čeličnih te aluminijskih do 17-inčnih dvobojnih, dijamantno brušenih aluminijskih naplataka.
Novi Ceed je unutar kabine sada ergonomičniji a središnja konzola je blago okrenuta prema vozaču. Armaturna ploča je podijeljena na dva dijela: gornji s ‘plutajućim’ ekranom na dodir i zabavno-informativnim sistemom i donji, gdje su prekidači za podešavanje audio sistema, klima uređaja…

Novi Ceed pokreće široka gama motora. Ponuda benzinskih motora donosi i unapređena izvedba Kijinog 1,0-litarskog T-GDi motora. Ovaj motor proizvodi 120 KS i ima okretni moment od 172 Nm, uz emisiju od 125 g/km ili 122 g/km s opcijskim ECO paketom.
Novi ‘Kappa’ 1.4 T-GDi dolazi kao zamjena za prijašnji 1.6 GDI motor i proizvodi 140 KS. Uprkos manjoj zapremini nudi 4% više snage od prethodnika. Oba T-GDi motora su opremljena filterom tvrdih čestica za benzin, čime se dodatno snižavaju emisije ispušnih plinova, što novom Ceed omogućava ispunjavanje emisijskog standarda Euro 6d TEMP.
Bazni motor je 1.4-litarski atmosferski MPI benzinski motor snage 100 KS i s o/m od 13 Nm.
Novi Ceed raspoloživ je i Kijinim novim dizelskim motorom U3. Motor 1.6 CRDi ispunjava najnoviji, stroži emisioni standard Euro 6d TEMP, jer koristi selektivnu katalitičku redukciju (SCR) – tehnologija za aktivnu kontrolu emisija za osjetno smanjenje emisije.
Novi 1,6-litarski dizelski motor, raspoloživ u dvije izvedbe (115 KS i 136 KS), proizvodi 280 ili 300 Nm o/m u niskim okretajima s mogućnosti prijenosa preko ručnog i automatskog mjenjača s dvostrukim kvačilom. Izvedba sa 136 KS preko 6-stepenog ručnog mjenjača nudi 280 NM odnosno 320 NM u kombinaciji sa 7-stepenim mjenjačem s dvostrukim kvačilom (7DCT).
U osnovnoj ponudi dolazi motor uparen sa 6-stepenim ručnim mjenjačem, dok su novi 1.4 T-GDi i 1.6 CRDi raspoloživi s Kijinim 7-stepenim DCT mjenjačem s dvostrukim kvačilom.
U ovoj godini novi Ceed dobiva i Kijinnovi 48-voltni blagi hibrid (EcoDynamics+) koji dolazi s još nižim emisijam CO2.
Kako je rečeno danas na prezentaciji u Sarajevu, KIA u 2019. na tržištu BiH planira prodati oko 100 primjeraka novog Ceeda, a preporuka je i garancija od 7 godina ili 150.000 pređenih kilometara. Cjenovno je najpristupačniji Ceed model sa 1,4-litarskim benzinskim motorom od 100 KS koji uz osnovni paket opreme Active do registracije košta 25.990 KM. Nešto skuplji je 1.0 T-GDi sa 120 KS sa opremom Active po cijeni od 31.690 KM, dok je najskuplji benzinski model 1.4 T-GDi sa 140 KS i opremom GT Line sa cijenom od 47.090 KM.
Kod dizelaša najjeftiniji je model sa motorom 1.6 CRDi sa 115 KS po cijeni od 36.490 KM, dok je najskuplji 1.6 CRDi sa 130 KS i opremom GT Line čija je cijena do registracije 51.090 KM.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here