Atlantic Grupa prodala njemačkom Genuportu brendove sportske prehrane

0
1017
Atlantic Grupa: Troškovi poslovanja i dalje visoki, odlični prodajni rezultati omogućili rast profitabilnosti

Atlantic Grupa je s dugogodišnjim partnerom u distribuciji sportske i aktivne prehrane, njemačkim Genuportom, sklopila ugovor o prodaji poslovnog područja sportske i funkcionalne prehrane koja uključuje brendove Multipower, Champ i Multaben, a koje je u 2018. godini činilo 2,5 % ukupnih prihoda od prodaje Atlantic Grupe.
To je nastavak korporativne strategije dezinvestiranja ne-strateških poslovnih operacija u okviru koje su već prethodno prodata proizvodna postrojenja sportske i aktivne prehrane belgijskom Aminolabsu.
“Njemačka kompanija Genuport kao dosadašnji distributer ulazi u vlasništvo tržišno etabliranih brendova s odličnim poznavanjem tržišta i potencijala robnih marki koje se nalaze u segmentu sportske i aktivne prehrane i kao takva je bila logičan izbor za partnera u ovom procesu“, kazao je potpredsjednik Atlantic Grupe za Korporativne aktivnosti, Neven Vranković, dodajući kako iznos transakcije obje kompanije tretiraju kao poslovnu tajnu.
Multipower je već više od 40 godina prepoznata robna marka i jedan od evropskih lidera na tržištu sportske i aktivne prehrane, poznata po svojim visokokvalitetnim proteinskim proizvodima i dodacima prehrani za sportiste i rekreativce. U sistemu Atlantic Grupe nalazila se od 2005. godine, uz prateće brandove Champ i Multaben poznate njemačkoj i široj evropskoj publici.
Genuport je jedna od vodećih njemačkih distributivnih kompanija sa dugom referentnom listom partnerskih kompanija poput Wandera, Mondeleza, Snyder’s Lancea, Weetabixa i mnogih drugih.