Audi počinje prodaju novog modela A8

0
1483
Početna cijena modela A8 u Njemačkoj je 90.600 eura

Audi će od 5. oktobra početi primati narudžbe za svoj novi vrhunski model A8. Početna cijena modela A8 u Njemačkoj je 90.600 eura, dok će A8 L verzija biti nešto skuplja i koštat će 94.100 eura.
U ponudi će trenutno biti dostupna dva motora – benzinski i dizel u V6 konfiguraciji, oba zampremine od 3 litra. Prvi razvija 340 konjskih snaga uz 500 Nm obrtnog momenta, a do ‘stotke’ stiže za 5,6 sekundi i maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h. Dizel agregat ima 286 konjskih snaga uz 600 Nm obrtnog momenta, do 100 km/h može stići za 5,9 sekundi, dok je maksimalna brzina identična kao i kod benzinskog motora.
Novi Audi A8 je postavljen na MLB Evo platformi, pri čemu su u konstrukciji pored čelika i aluminijuma korišteni magnezijum i ugljična vlakna. Novi A8 je dugačak 517 cm (A8 L verzija je duga 530 cm), širok 195 cm i visok 147 cm, dok je međuosovinsko rastojanje 300 cm (kod L verzije dodatnih 13 cm). Putnici pozadi sada imaju 28 mm više prostora za noge, te 14 mm u visini glava, dok će Audi A8 L putnicima na stražnjem sjedalu ponuditi i funkciju masaže stopala.
Novi Audi A8 uz privlačan dizajn ima komforniju i prostraniju unutrašnjost sa digitalnom instrument tablom, veću bezbjednost i brojne sisteme pomoći vozaču: daljinsko parkiranje, laserska svjetla, sistem upravljanja i na zadnjim točkovima, 48-voltni električni sistem, aktivno oslanjanje sa prednjom kamerom i senzorima koji detektuju oštećenja na putu i automatski prilagođavaju rad oslanjanja na svakom pojedinačnom točku.
Iz Audija navode da je taj sistem toliko napredan da skoro u potpunosti eliminiše vibracije u putničkoj kabini. Prednosti ovog sistema će se pokazati i u slučaju neizbježnog sudara pri kome će se vozilo podići za 80 mm što će prebaciti većinu udara na najsnažnije dijelove automobila.
Među novitetima je i autonomna tehnologija koja će omogućavati da Audi A8 na autoputu vozi sam pri brzinama do 60 km/h, a kod novog A8 će se pri brzinama 55-160 km/h povremeno gasiti motor (do 40 sekundi) radi uštede goriva, s tim što će se motor ponovo paliti pritiskom na pedalu ili pri smanjenju brzine. Dodajmo, ipak, da ni tada A8 neće biti bez pogona, imajući u vidu da je 48 voltni alternator direktno povezan s motorom.