Predstavljena nova uslugu za slanje i podizanje novca bez kartice – KVIKO

0
1547
BBI Banka i ASA Banka u saradnji sa Bamcardom prvi u BiH lansirali KVIKO

Predstavnici Bosna Bank International (BBI), Bamcarda i ASA Banke predstavili su danas u Sarajevu novu uslugu za slanje i podizanje novca bez kartice – KVIKO.
Riječ je o inovativnoj mobilnoj payment aplikaciji koju su osmislili domaći IT stručnjaci iz Bamcarda, a koja omogućava klijentu da izvrši gotovinsku transakciju na bankomatu korištenjem Kviko kôda, kao i transfer novčanih sredstava putem mobilnog telefona između klijenta banke i primaoca, 24 sata na dan, koristeći samo broj mobitela primaoca novčanih sredstava. Sa ovom novom tehnologijom građani BiH moći će poslati novac kome god žele, jer za podizanje na bankomatu nije potrebna kartica niti otvoren račun u banci.
“KVIKO je mobilna paymant aplikacija koja omogućava korisnicima banaka beskartično podizanje novca na bankomatima. Razvijena je u BiH koristeći resurse Bamcarda, čime se naša država svrstala u red rijetkih zemalja u Evropi i svijetu kojima je takva funkcionalnost omogućena. Posebno smo ponosni na naše partnere BBI Banku i ASA Banku bez čije pomoći realizacija ovakvog projekta ne bi bila moguća”, kazala je Alma Ahmić, direktorica Bamcarda, dodajući da je tokom produkcijskog testiranja na bankomatima uključenih banka napravljena prva beskartična transakcija u historiji bh. bankarstva.
Direktorica Bamcarda je najavila uvođenje i KVIKO Transfera, putem koje će korisnicima biti omogućen prenos sredstava sa računa na račun, koristeći samo broj telefona primaoca kroz aplikaciju. Sve transakcije se obavljaju u domaćoj platnoj šemi, poravnanje između banaka na nivou Centralne banke BiH, što je način da se spriječi odliv sredstava prema inostranstvu i omogući znatno jeftinija transakcija.
“Ranije realizovan projekat BH Mreže bankomata, a sada i KVIKO usluge, ASA Banci omogućavaju nastavak uspješnog širenja poslovanja i povećanje mreže klijenata. Na ovaj način povećavamo kvalitet usluga, eliminišemo prostorna ograničenja, te povećavamo pristupačnost i dostupnost novim, ali i postojećim klijentima”, kazao je Jasmin Spahić, izvršni direktor ASA Banke.
I BBI Banka u svojim strateškim planovima ima za cilj klijentima ponuditi visokokvalitetne i prilagođene usluge.
“Uvođenje aplikacije KVIKO odgovor je na rastuće potrebe klijenata za što bržim, jednostavnijim i sigurnim slanjem i/ili podizanjem novca. Da biste podigli novac na bankomatu nije potrebno da imate otvoren račun u banci niti da imate karticu, dovoljno je da ukucate generisani kod iz aplikacije Kviko i podignete novac na bankomatu BBI Banke ili ASA Banke. KVIKO je veoma koristan i u situaciji kada zaboravite novčanik i kartice, a tebaju vam sredstva. Jednostavno putem aplikacije izaberete iznos sredstava koji želite podići, ili poslati primaocu, generišući jedinstven kod. Generisani kod šaljete sebi/primaocu novca putem SMS-a ili bilo kojeg drugog komunikacijskog kanala (e-mail, Viber, WhatsApp ili FB). Primalac unosi primljeni kod na tastaturi bankomata i podiže iznos koji je pošiljalac odredio prilikom slanja”, kazao je Emir Čehajić, izvršni direktor BBI Banke.
Aplikacija KVIKO može se preuzeti na Play store za korisnike android telefona, te na App store za korisnike iOS telefona. Za sva tehnička pitanja o radu aplikacije, korisnicima je na raspolaganju i Call centar Bamcard 24/7 i web stranica: www.kviko.ba