NLB Banka prigodnim aktivnostima obilježila Svjetski dan štednje

0
1541
NLB Banka Dan štednje posvetila je mladoj populaciji u cilju izgradnje i očuvanja svijesti o značaju štednje

Kao i svake godine NLB Banka d.d. Sarajevo prigodnim aktivnostima obilježava 31. oktobar, Svjetski dan štednje. Ovaj dan već tradicionalno NLB Banka posvećuje mlađoj populaciji u cilju izgradnje i očuvanja svijesti o značaju štednje i razvijanju štednih navika kod mladih.
Jedno od trajnih opredjeljenja NLB Banke je i doprinos lokalnoj zajednici i iz tih razloga su organizovane posjete djece iz vrtića i osnovnih škola najvećim poslovnicama NLB Banke sa ciljem sticanja štednih navika koje će na svoj način uticati na budućnost mladih. Za sve njih NLB Banka je pripremila interesantne prezentacije na temu značaja štednje uz promociju svojih štednih proizvoda i pripremila prigodne poklone.
“Naši građani su svjesni značaja štednje, a to pokazuje i podatak da u NLB Banci, kao potvrdu dobre politike Banke i velikog povjerenja građana u njenu stabilnost, imamo kontinuiran rast štednje. Sa 30.09.2017. štednja građana iznosi 490,72 miliona KM, što je u odnosu na isti period prošle godine povećanje od 7,1%. Ovaj Svjetski dan štednje već tradicionalno posvećujemo najmlađima sa željom da ih na interesantan i zanimljiv način upoznamo o mogućnostima koje će im donijeti štednja“, izjavila je Lidija Žigić, direktor NLB Banke d.d. Sarajevo.
“Naš štedni proizvod za najmlađe NLB Novčić je upravo namjenjen podsticanju i razmišljanju o racionalnom trošenju novca već od malih nogu, kao i saznanju da je upravo štednja najbolji način čuvanja novca za budućnost. Veoma je bitno da djeca što ranije shvate da uz sticanje štednih navika i uz štednju mogu i dugoročno planirati“, dodala je Lidija Žigić.
Razlozi za štednju u NLB Banci su, kako ističu, prije svega stabilnost Banke, kontinuiran rast štednje i veoma raznovrstan asortiman štednih proizvoda, konkurentne kamatne stope, kao i sasvim jasna strategija razvoja i posvećenosti klijentima.