Mala i srednja preduzeća u BiH povećala prihod preko 2 milijarde KM

Od 32.292 firmi, njih 14 posto, ispunilo je kriterijume bonitetno pouzdanih kompanija, pokazala je stručna analiza LRC-a i Poslovnih novina

0
1131
Projekt 'Pouzdanost' ima za cilj da se identificiraju bh. firme koje imaju dobre poslovne rezultate

Mala i srednja preduzeća stub su ekonomije u razvijenim zemljama, te čine 99 posto svih biznisa u Evropskoj uniji, podaci su uglednog portala European Small Business. To dovoljno govori o tome kolika je važnost ovog sektora, a kakva je situacija u Bosni i Hercegovini pokazale su analize finansijskih izvještaja za 2017., a koje svake godine provode LRC i Poslovne novine.
Prema tek pristiglim pokazateljima na osnovu kojih je urađena analiza, od 32.292 bh. firme, njih 14 posto (4.511), ispunilo je kriterijume bonitetno pouzdanih kompanija, što čini jedan posto više nego prethodne godine. Koliku važnost ove firme predstavljaju za bh. privredu govori podatak da ukupan prihod bonitetno pouzdanih kompanija u BiH u 2017. godini iznosi 17,5 milijardi KM, što je povećanje od dvije milijarde KM u odnosu na prethodnu godinu. Zanimljivo je istaknuti kako preko 85 posto bonitetno pouzdanih kompanija čine upravo mala i srednja preduzeća.
Informacije o finansijskom poslovanju, poslovnim analizama i rizicima, ključni su podaci za donošenje kvalitetnih odluka kompanija, ali i jasan pokazatelj ekonomske stabilnosti jedne zemlje. Upravo zbog toga, najveća bonitetna kompanija u BiH – LRC d.o.o. Sarajevo, već četvrtu godinu zaredom realizira projekt ‘Pouzdanost’, s ciljem da se na domaćem tržištu identificiraju firme koje bilježe natprosječne poslovne rezultate.
Pouzdanost 2018, projekt certificiranja poslovnih subjekata, ima za cilj da se u društvenoj i poslovnoj zajednici posebno istaknu pouzdani, vjerodostojni i niskorizični partneri, odnosno oni s kojima vrijedi poslovati.
Tako će najuspješnije kompanije u BiH na konferenciji u novembru dobiti laskavo priznanje bonitetno pouzdanih kompanija ‘Zvijezda bonitetne pouzdanosti’, te kroz medijsku kampanju osigurati promociju svog transparentnog i natprosječnog poslovanja.