AC Food povećao izvoz u 2018. za skoro 50 posto

0
1239
AC Food nastavlja sa rekordima u izvozu: Tops, Maza i Petit otvorili nova tržišta

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija AC Food povećala je izvoz u 2018. za skoro 50% u odnosu na 2017. godinu.
Najvažnija tržišta za proizvode AC Food-a su SAD, Australija, Hrvatska, Slovenija, zemlje Bliskog istoka, Njemačka, te zemlje Skandinavije. Od svih proizvoda, najveći udjel u izvozu bilježi brend Tops.
“Naši proizvodi se nalaze na policama velikih trgovačkih lanaca, ali i tzv. etnomarketa. Razlog za ovo enormno povećanje izvoza u prošloj godini je u sve kvalitetnijim proizvodima, prilagođenim strategijama svakom pojedinačnom tržištu. Pokušavamo i uspijevamo u tome, pronaći za naše proizvode nove kanale prodaje. Sa investicijama u nove tehnologije, vjerujemo da ćemo u tom smislu još snažnije ‘napasti’ tržište EU koje nam je zbog blizine i drugih prednosti, prirodni prostor za širenje”, izjavio je Ševal Delić, direktor kompanije AC Food.
Najviše je porastao izvoz u Hrvatsku. Osim Topsa koji je vodeći, značajan udio u izvozu ima i proizvodnja privatnih marki za regionalne trgovačke lance.
Izvoz kojeg je AC Food realizirao u protekloj godini ujedno je najbolji rezultat koji su Agrokomercovi brendovi i proizvodi postigli u posljednjih šest godina.
U 2019. godini očekuju dodatno povećanje izvoza kroz otvaranje novih tržišta, te listiranje novih proizvoda u nove trgovačke lance.
AC Food je osnovan 2017. godine, članica je AS Holdinga i nastala je kao kompanija koja je preuzela proizvodnju Agrokomercovih brendova. Konstantnim investicijama u inovacije, nove tehnologije i zapošljavanje AC Food zajedno sa ostalim članicama AS Holdinga razvija bosanskohercegovačku privredu u cjelini. Izvozna orijentiranost čini ove kompanije posebno značajnim za povećanje konkurentnosti i razvoj bh. prehrambene industrije.