Atlantic Grupa: Prihod od prodaje u prvom kvartalu 160,1 miliona eura

0
141
Neto dobit u prvom ovogodišnjem tromjesečju porasla je 31,4%, na 10,8 miliona eura

Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2019. ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 160,1 miliona eura, što u odnosu na isti period 2018. predstavlja rast od 5,1 posto.
Dobit iz poslovanja (EBIT) iznosi 14 miliona eura i veća je za 24,3 posto, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 10,8 miliona eura i veća je za 31,4 posto u odnosu na prvi kvartal prošle godine.
“Na svim značajnim tržištima ostvarili smo zavidan rast prihoda od prodaje uz nastavak ulaganja u sopstvene brendove, logističko-distributivne operacije kao i inovativne poslovne procese. Dalje smanjenje zaduženosti i značajno niži finansijski troškovi omogućuju nam da se fokusiramo na još ambicioznije planiranje budućeg rasta“, istakao je predsjednik Uprave Emil Tedeski.
Na ukupan rast prihoda od prodaje najviše su uticala Strateška poslovna područja Delikatesni namazi sa rastom od 14,7 posto i Pića sa rastom od 9,6 posto. Sa 31,9 miliona eura prihoda od prodaje i 19,9 posto udjela u ukupnim prihodima Kafa se ističe kao najveća pojedinačna kategorija. U distribucijskom poslovanju sva tržišta su ostvarila rast, a najznačajnije je, sa čak 13,7 posto, raslo tržište Hrvatske. U ukupnoj prodaji sopstveni brendovi čine 65,8 posto, brendovi principala u distribuciji 25,3 posto, a farmaceutski lanac Farmacia učestvuje sa 8,9posto.
Prvi kvartal obilježila je prodaja ostatka Sportske i aktivne prehrane, odnosno brendova Multipower, Champ i Multaben okupljenih u kompaniji Tripoint, dugogodišnjem distribucijskom partneru u ovom segmentu, njemačkoj kompaniji Genuport. Nastavak je to korporativne strategije dezinvestiranja nestrateških poslovnih operacija, a Atlantic nastavlja sa distribucijom brendova sportske i aktivne prehrane u Hrvatskoj, Austriji, Italiji i Srbiji.
Krajem marta Atlantic Grupa je otvorila novi, savremeno opremljen, logističko-distribucijski centar kraj Velike Gorice, kojim osigurava adekvatnu logističku podršku dugoročnom razvoju distribucijskog poslovanja. Investicija u izgradnju i opremanje vrijedna oko 20 miliona eura realizovana je u saradnji sa kompanijom Kamgrad, a u prvoj fazi osiguran je skladišni kapacitet od 30.000 paletnih mjesta, sa mogućnošću modularnog širenja u skladu sa poslovnim potrebama. Potvrda strateške važnosti distribucije dolazi i dodatnim širenjem distribucijskog poslovanja saradnjom sa novim principalima, pa je nakon potpisivanja ugovora sa njemačkim Hippom u Makedoniji početkom kvartala, na njegovom kraju dogovorena i saradnja sa kompanijom Beiersdorf na istom tržištu.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here