BMW predstavio M3 CS

0
310
BMW M3 CS pogoni 3.0 TwinPower Turbo motor sa šest cilindara a razvija maksimalnih 460 KS i 600 Nm

BMW M GmbH predstavio je još jedno ekskluzivno, ograničeno specijalno izdanje modela u obliku novog BMW-a M3 CS (kombinirana potrošnja goriva: 8,3 l/100 km, kombinirana emisija CO2: 194 g/km).
S naglaskom na sportskoj prisutnosti, novi M3 CS nastavlja desetljećima staru tradiciju uspješnih M specijalnih izdanja koja su započela 1988. godine s modelom E30 BMW M3 Evolution. U isto vrijeme, limuzina s četiri vrata visokih performansi nudi savršenu mješavinu dinamike i svakodnevne praktičnosti.
Motor visokih performansi od 3,0 litara povećava maksimalnu snaga M3-a koristeći paket Competition za 10 KS, čime osigurava auto snagu od 460 KS. Najsuvremenija M TwinPower Turbo tehnologija pogoni M3 CS od 0 do 100 km/h za samo 3,9 sekundi. Najveća brzina novog posebnog izdanja, koje standardno dolazi s paketom M Driver, elektronički je ograničena na 280 km/h.
Pritiskom na novo crveno dugme za pokretanje/zaustavljanje pokrećete motor, a prepoznatljiv zvuk proizvodi poseban sportski ispušni sistem novog BMW-a M3 CS.
Novi BMW M3 CS standardno je opremljen s prijenosom od sedam brzina i M dvostrukom spojkom (M DCT) sa sistemom Drivelogic. Ovaj najsuvremeniji prijenos ima odvojeni hladnjak ulja i omogućuje automatiziranu promjenu stepena prenosa i ručne intervencije pomoću ručica za prenos na upravljaču. One mijenjaju brzine u djeliću sekunde bez prekida u snazi, ali koriste dugi sedmi stepen prenosa kako bi se održao nizak nivo broja okretaja i smanjila potrošnja goriva tokom duljih putovanja na autocesti.
Ovjes novog BMW-a M3 CS u velikoj je mjeri isti kao u modelu M3 s Competition paketom. Veze i nosači točkova na prednjoj i stražnjoj osovini izrađeni su od kovanog aluminija iiznimno su lagani.
M3 CS ima, kao standard, ugrađeni prilagodljiv M ovjes, čija geometrija je podešena kako bi pružila optimizirane performanse na cesti i stazi. Sistemi DSC (dinamička kontrola stabilnosti) koji uključuje M dinamički režim rada i aktivni M diferencijal osiguravaju najbolje moguće prijanjanje u svim uvjetima vožnje. Vozač ima mogućnost prilagodbe postavki upravljanja i ovjesa prema svojim osobnim željama ili uvjetima ceste u tom trenutku.
Lakometalni točkoviposebnog izdanja (prednji: 9 J x 19, stražnji: 10 J x 20) se posebno dobro drže na trkaćoj stazi, a opremljeni su, kao standard, Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama (prednje: 265/35 R 19, stražnje: 285/30 R20). Te semi-slick gume, koje su također legalne za korištenje na cesti, pružaju nenadmašno prijanjanje i vrhunsku lateralnu stabilnost pri visokim brzinama na stazi. Model M3 CS se može naručiti i sa Michelin Sport cestovnim gumama.
Pogledom u unutrašnjost BMW-a M3 CS, velikodušna upotreba dvotonske potpune kože u Silverstone/Black boji i Alcantara tkanini stvara privlačan i dobro osmišljeni ambijent prepun sportske primamljivosti i neporecive klase.
Vjerni formi, dizajneri BMW-a M GmbH pružili su novi izgled modelu M3 CS koji odražava sportsku namjeru automobila. Značajka potpisa njegovog istaknutog prednjeg kraja, zajedno s najsuvremenijim dvostrukim LED prednjim svjetlima su prednji donji dio branika s velikim ulazima za zrak s tri odjeljka. Gurney linija spojlera na poklopcu prtljažnika je iznova dizajnirana posebno za novi model M3 CS i zajedno djeluje s prednjim razdjelnikom i stražnjim difuzorom kako bi se smanjio dinamički uzgon. Ove komponente izrađene su od laganog i iznimno krutog visoko tehnološkog materijala, a to je plastika ojačana ugljičnim vlaknima (CFRP), kao što su poklopac motora i krov novog BMW-a M3 CS.
Narudžbe za novi BMW M3 CS mogu se predati od januara 2018. godine. Model posebnog izdanja – koji će biti ograničen na otprilike 1200 primjeraka zbog proizvodnih faktora – proizvodit će se od marta 2018. godine.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here