ConnectED – najbolja studentska kampanja E4U projekta

0
907
Dobitnici nagrada za najbolju studentsku kampanju na temu socio-ekonomskih reformi

Nagrade za najbolju studentsku kampanju na temu socio-ekonomskih reformi, u sklopu projekta E4U pod sloganom ‘Upalimo svjetlo za mladost BiH’, koji već drugu godinu za redom finansira i provodi Ured specijalnog predstavnika EU u BiH (EUSR) dodijeljene su u Sarajevu 13. juna.
Studenti sa 14 javnih fakulteta iz BiH su u proteklih šest mjeseci, podijeljeni u crveni, rozi, žuti, plavi, narandžasti, ljubičasti i zeleni tim, uz pomoć svojih akademskih mentora i eksperata na projektu, radili na osmišljavanju kampanja o izazovima sa kojima se suočavaju njihovi vršnjaci, u kojima su predstavili i moguća rješenja tih problema.
Odlukom tročlanog žirija na čelu sa Amrom Bakšić-Čamo, od ukupno sedam kampanja, za najbolju je proglašena kampanja ‘ConnectED’ studenata Ekonomskog fakulteta iz Banja Luke i Pravnog fakulteta iz Tuzle, koja je imala za cilj podstaknuti mlade da primjene kreativna razmišljanja i stečena znanja na rješavanje problema u realnom sektoru, posebice na smanjenju jaza između studenata i poslodavaca.

Ambasador Wigemark: BiH može biti ponosna na svoju mladost!

“Studenti iz BiH su i ove godine pokazali i dokazali da su u stanju kreirati dobre ideje za rješavanje problema sa kojima se suočavaju. Oni očigledno mogu i znaju put naprijed za BiH, oni sigurno mogu biti nosioci promjena koje će ovu zemlju voditi naprijed u pravcu EU integracija. BiH može s pravom biti ponosna na mladost koja odrasta u ovoj zemlji“, izjavio je šef Delegacije EU u BiH i specijalni predstavnik EU ambasador Lars-Gunnar Wigemark, obraćajući se mladim i talentovanim studentima na ceremoniji dodjele nagrade.
Članovi pobjedničkog tima su istakli da su kroz rad na projektu postali svjesni svoje moći kao i snage koju ideja, pravilno plasirana, može imati na stanje u društvu. Njihova pobjednička nagrada uključuje studijsko putovanje kroz gradove EU, te dolazak u Brisel gdje će svoju kampanju predstaviti institucijama EU.
Kroz svih sedam kampanja, studenti su posebno naglasili potrebu za boljim obrazovanjem, lakšim pristupom tržištu rada, prilikama za volontiranje i profesionalno usavršavanje, kao i važnoj ulozi koji mladi ljudi imaju u BiH u ostvarivanju pozitivnih promjena, uključujući i kroz glasanje na predstojećim izborima.
Pored ove nagrade, stručni žiri u sastavu Amra Bakšić-Čamo, Adis Kadrić i Fahrudin Ćatović dodijelio je i sljedeće nagrade:
• Za najbolji slogan ‘Zgrabi praksu na faksu’ koji su osmisli studenti plavog tima sa Ekonomskog fakulteta Pale i Fakulteta političkih nauka Sarajevo.
• Za najbolji vizuelni koncept u okviru kampanje ‘Probudi se pod svojim nebom’ nagradu je osvojio zeleni tim – studenti Ekonomskog fakulteta Sarajevo i Pravnog fakulteta Zenica.
• Nagrada za najbolji PR tokom kampanje ‘Promjene su naša stvarnost’ dodijeljena je crvenom timu koji su činili studenti Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru i studenti Ekonomskog fakulteta Džemal Bijedić Mostar.
• Studenti žutog tima, sa Ekonomskog fakulteta u Bihaću i Akademije scenskih umjetnosti iz Banje Luke sa kampanjom ‘Navigacija’ osvojili su dvije nagrade – za najbolju produkciju te su po ocjeni kolega, studenata koji su činili ostale timove u takmičenju, imali najbolju kampanju.
Video uratke o svim kampanjama možete pogledati na You Tube kanalu Delegacije Evropske Unije u Bosni i Hercegovini.