Gen-D platforma će ubrzati digitalne reforme u obrazovanju širom regiona

0
992
Panel diskusija okupila je stručnjake iz regije kako bi razgovarali o digitalnoj transformaciji

Program ‘Gen-D – Nurturing a Digital Future’, koji implementira Propulsion uz podršku Microsofta, lansiran je danas s ciljem da doprinese digitalnoj transformaciji u obrazovanju u Bosni i Hercegovini i ostalim zemljama učesnicama programa.
Platforma programa će ponuditi sve materijale stvorene u Srbiji učenicima regije na engleskom jeziku, ali osim toga, u svakoj zemlji koja sudjeluje u programu (Albanija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Bugarska i Srbija), programski partneri će raditi na lokalizaciji ponuđenih materijala uz inovativan pristup podržavanju i unapređivanju obrazovnih standarda.
“Microsoft je uvijek spreman podržati svaku inicijativu koja potiče razvoj domaće IT industrije. Ono što smo svi zajedno radili na reformi informatičkog obrazovanja u školama vjerojatno je najvažniji uspjeh na duge staze, jer stvaramo generacije koje će programirati na bliski i jednostavni način. Zato je važno da taj uspjeh pokažemo i dijelimo u cijeloj regiji”, izjavila je Tanja Tatomirović iz Microsofta, voditeljica za komunikacije i filantropiju za 24 zemlje Srednje i Istočne Evrope.
Učenici u školama u Srbiji uče programiranje od petog razreda, a program nastave informatike u osnovnim i srednjim školama se transformirao u posljednjih nekoliko godina, što ga čini jednim od najuspješnijih u Evropi. Zato će isti model učenja programiranja, koji je u Srbiji razvila Fondacija Petlja, u narednom periodu biti ponuđen u još četiri zemlje regiona u okviru programa ‘Gen-D — Nurturing a Digital Future’. Riječ je o projektu koji će će model nastave programiranja u Srbiji ponuditi Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Albaniji i Bugarskoj.
“Ovaj program osposobljava nastavnike i učenike, mlade ljude, da mudro i proaktivno koriste digitalne resurse, kako bi preuzeli kormilo budućnosti svojih života, karijera, ali i čitavih društava u kojima žive”, rekao je Darko Soković, izvršni partner za strategiju i razvoj u Propulsionu.
Panel diskusija u Beogradu okupila je stručnjake iz regije kako bi razgovarali o digitalnoj transformaciji i reformi obrazovanja iz perspektive njihovih zemalja. Panelisti su se složili da digitalna transformacija nije samo tehnologija, već poziv na pregled budućnosti obrazovanja i digitalne budućnosti cijelog društva.
“Mislimo da je ovo odlična prilika da i učenici i nastavnici imaju mogućnost da prate savremene metode rade, aktuelna događaja u IT svijetu razvijajući vještine 21. vijeka, pogotovo vještine algoritamskog razmišljanja kroz neki od ponuđenih programskih jezika”, istakao je panelista Adin Begić, nastavnik informatike, koordinator EduIT udruženja iz Sarajeva i Microsoft Innovative Educator Expert.