Osnaživanje domaće proizvodnje: dm inicijativa Startajmo {ZAJEDNO}

Kompanija dm pokrenula je društveno odgovornu inicijativu Startajmo {ZAJEDNO} koja bh. proizvođačima pruža mogućnost da razviju svoj proizvod i plasiraju ga na tržište kroz lanac dm prodavnica

0
1141
Kompanija dm na pres-konferenciji predstavila projekat Startajmo zajedno za osnaživanje domaće proizvodnje

S ciljem podrške razvoja domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na tržištu, kompanija dm pokrenula je društveno odgovornu inicijativu Startajmo {ZAJEDNO} koja našim proizvođačima pruža mogućnost da razviju svoj proizvod i plasiraju ga na bh. tržište kroz lanac dm prodavnica.
Na današnjoj konferenciji za medije u Sarajevu, dm je pozvao proizvođače koji se bave proizvodnjom hrane, dodataka prehrani, bezalkoholnih pića i čajeva te proizvoda za njegu tijela, lica i kose, a koji, kao pravno lice na teritoriji BiH nisu registrovani duže od tri godine, da svoje proizvode prijave na dm platformu {ZAJEDNO}; www.dm-zajedno.ba.
“Svjesni smo činjenice da je održivi razvoj moguće osigurati ulaganjem u razvoj domaće proizvodnje te smo pokrenuli inicijativu kojom ćemo podržati lokalnu proizvodnju i povećati kvalitetu ponude domaćih proizvoda“, izjavio je direktor kompanije dm drogerie markt BiH, Damir Šlosel.
Jedan od osnovnih kriterija za odabir jeste da proizvodi koje proizvođači prijavljuju sadrže najmanje 42% udjela sirovine porijeklom iz BiH te da nisu uvršteni u ponudu niti jednog bh. trgovačkog lanca. Poželjno je da budu ekološki prihvatljivi te da ne utiču negativno na zdravlje čovjeka ili na okolinu prilikom procesa proizvodnje.
Putem ove inicijative dm želi pružiti podršku dobrim idejama i domaćim proizvođačima da svoje kvalitetne i domaće proizvode uspješno predstave na tržištu.
“U tome ih možemo podržati svojim dosadašnjim iskustvom poslovanja. Kroz saradnju sa domaćim proizvođačima nastojat ćemo premostiti izazove s kojima smo se susretali poput diskontinuiteta u isporuci i oscilacija u kvaliteti proizvoda“, istakla je Admira Isaković, članica Uprave i voditeljica Nabave i Marketinga dm-a.
Prijave će biti otvorene do 6.5.2018. godine, nakon čega slijedi provjera i selekcija u uži izbor, a finalno proglašenje odabranih proizvoda planirano je 5.7.2018. godine. U žiriju koji će odlučivati o odabiru proizvoda planiranih za uvrštavanje u dm asortiman, osim predstavnika dm-a, bit će još predstavnik Fondacije Mozaik, koja će pružiti partnersku podršku u realizaciji inicijative, te nutricionista, tehnolog i predstavnik Udruženja poslodavaca.
Direktor Fondacije Mozaik Zoran Puljić rekao je da se značaj dm-ove inicijative ogleda u podršci domaćoj proizvodnji i ulaganju u razvoj bh. Tržišta te da će bogato iskustvo i znanje koje dm posjeduje pomoći onima koji su tek zakoračili u poduzetništvo.
Do uvrštavanja proizvoda u dm asortiman, početkom 2019. godine, proizvođače očekuje podrška dm kompanije u vidu savjetovanja i mentoringa tokom različitih procesa pripreme proizvoda za nastup na tržištu.
Irma Zolj-Džeko, asortiman menadžerica dm-a kazala je da će podršku odabranim proizvođačima ponuditi u različitim fazama – od razvoja dizajna i vizuelnog identiteta proizvoda do njihove promocije.
“U našem zajedničkom radu prenijet ćemo znanja i iskustva u istraživanju tržišta za potrebe razvoja proizvoda, pružiti pomoć prilikom procesa specifičnih certificiranja, skladištenja i distribucije robe te sezonskog ili trajnog plasiranja proizvoda u dm prodavnice u BiH“, kazala je Irma Zolj-Džeko.
Nakon što odabrani proizvodi zauzmu svoje mjesto na dm policama širom BiH, uslijedit će dodatna podrška dm-a pokretanjem promotivne kampanje usmjerene na unapređenje prodaje domaćih proizvoda. Na taj način dm će pozvati sve kupce da izborom prilikom kupovine direktno podrže osnaživanje domaće proizvodnje te prema vlastitim potrebama i željama nastave kreirati ponudu dm-a.