Philip Morris i Scuderia Ferrari predstavili Misiju Winnow

0
1191
Misija Winnow starta na utrci F1 za Veliku nagradu Japana a predstavljat će je redizajnirani bolid Scuderia Ferrari

Philip Morris International Inc. (PMI) i Scuderia Ferrari obilježile su novi trenutak u svom 45 godina dugom partnerstvu otkrivši Misiju Winnow, novu globalnu inicijativu za uključivanje uloge nauke, tehnologije i inovacija kao snažnog pokretača dobrih promjena u industriji. Globalna inicijativa biće pokrenuta ove sedmice na utrci Formule 1 za Veliku nagradu Japana u Suzuki, a nju će predstavljati redizajnirani bolid Scuderia Ferrari.
”Pomoću Misije Winnow želimo da obavjestimo svijet da smo se promijenili, da smo ponosni zbog transformacije koju su zaposleni u PMI ostvarili, kao i da istaknemo svoju posvećenost strogim naučnim dostignućima i inovacijama koji vode ka boljoj budućnosti“, rekao je Andre Kalancopulos, glavni izvršni direktor PMI.
Obje kompanije i Scuderia Ferrari i PMI potvrđuju svoju opredjeljenost napretku.
Misija Winnow pruža uvid u ove dvije kompanije koje posluju u sasvim različitim oblastima, ali imaju mnogo toga zajedničkog. Za obje kompanije uspjeh je povezan sa strašću njihovih zaposlenih kada je riječ o najvišim standardima učinka u realizaciji ambicija. Misija Winnow ni sada, a ni u budućnosti neće reklamirati ili promovisati nijedan duhanski proizvod. Misija Winnow nije usmjerena na pitanje ‘šta’ već ‘kako’ i ‘zašto’.