Uz kupovinu Ella šapona, podržavate projekat ‘Moja kosa, tvoja kosa’

0
797
Na pres-konferenciji predstavljena saradnja EZ Group i Udruženja 'Srce za djecu oboljelu od raka'

Udruženje ‘Srce za djecu oboljelu od raka’, od početka djelovanja i rada sa djecom oboljelom od malignih bolesti, susretalo se sa različitim problemima i izazovima u tretiranju gubitka kose i nabavke medicinskih perika za malene pacijente koji se nalaze u Roditeljskoj kući.
U protekle dvije godine Udruženje je pokrenulo i više puta godišnje realizira projekat pod nazivom ‘Moja kosa, Tvoja kosa’, kako bi svoj djeci koja trenutno ili trajno izgube svoju kosu vratili samopouzdanje. Tokom godine širom BiH kreiraju se eventi gdje se pozovu svi donatori kose, te se uz interesantan event prikupe velike količine zdrave kose, od koje specijalno obučeni vlasuljari kreiraju perike za stanare Roditeljske kuće.
“Iskreno smo zahvalni na svesrdnoj podršci svih dobrih ljudi i kompanija koji pomažu našim malim herojimaOvom prilikom posebno bih se želio zahvaliti kompaniji EZ i brendu Ella na ovakvoj vrsti promocije i prodške projektu Moja kosa, Tvoja kosa“, izjavio je Fikret Kubat, direktor Udruženja ‘Srce za djecu oboljelu od raka’.
Prateći svjetske trendove u proizvodnji, ali i poslovanju općenito, kompanija EZ Group iz Busovače, prati i trendove kada je u pitanju društvena odgovornost, pa je na sebi svojstven način odlučila podržati, uz pomoć svojih kupaca i projekat ‘Moja kosa, tvoja kosa’.
“Kompanija EZ Group djeluje na tržištu BiH već 30 godina. Nakon kreiranja plana za 2019. godinu, došli smo na ideju da pomognemo ovaj projekat te da u naredna četiri mjeseca koliko kampanja bude trajala, doniramo 5% od ukupne prodaje Ella šampona svih vrsta i pakovanja“, izjavio je Mahir Mujić, generalni direktor EZ Group.
Podrška kompanija, ali i javnosti uopšte, na bilo koji način pomaže Udruženju, ali i njegovim korisnicima.
Lejla Šuman, Product & Marketing Manager u kompaniji EZ Group navela je da ovaj projekat ne bi bilo moguće realizirati bez podrška partnera koji su na neki način uzeli učešće u ovoj kampanji.
“Posebnu zahvalnost u ime kompanije EZ Group i Udruženja Srce za djecu željela bih iskazati prema kompanijama Bingo, Konzum, Best, Kort marketi, Amko komerc, Penny marketi, te drogerijama CM i DM. Isto tako voljela bih još jednom istaknuti da će kampanja biti realizirana od 1.5. do 31.8.2019. nakon čega ćemo javnost upoznati sa tačnim iznosom donacije“, izjavila je Šuman.
Proizvodni asortiman Ella šampona sastoji se od sedam vrsta i to češnjak, argan, kopriva, lavanda, breskva, kamilica i med, a dolaze u pakovanjima od jednog litra i 250 mililitara.