Vozili smo novi Škoda Karoq: Spreman na sve, i po snježnoj mećavi i hladnoći

U ponudi su motori 1.5 TSI sa 150 KS (benzinac), te dizelaši 1.6 TDI sa 115 KS i 2.0 TDI sa 150 KS. Krajem ove godine te u ponudi će biti i najsnažniji motor 2.0 TDI sa 190 KS

0
2358
Karavan od 11 Karoq modela uspješno je okončao zimsku ekspediciju na relaciji Sarajevo - Blidinje

Autor: M.P. / Profitiraj.ba

Škodin kompaktni SUV Karoq, nakon zvanične prezentacije ovog modela u Sarajevu, od juče je i zvanično uveden na tržište Bosne i Hercegovine.
Porsche BH, generalni uvoznik automobila marke Škoda u BiH, tim povodom organizovao je Karoq Drive 2018., a predstavnici medija imali su priliku da uživaju u vožnji u ekstremnim zimskim uslovima od Sarajeva preko Jablanice do Blidinja, dugoj 300 kilometara.
Karavan od 11 Karoq modela uspješno je završio ovu ekspediciju. Novi Škoda Karoq je ostavio odličan dojam. Na minus 20 °C uz jaku snježnu mećavu i smetove te slabu vidljivost, Karoq je uz odličan pogon na sve točkove uspio savladati sve prepreke. Nasljednik popularnog modela Yeti i mlađi ‘brat’ većeg modela Kodiaq na taj način pokazao je da za njega nema prepreke i da uistinu opravdava svoj slogan ‘Spreman na sve’.
Upravljivost novog Karoqa (vozili smo model 2.0 TDI sa 150 KS 4×4 i opremom Style,  uparen sa 7-stepenim automatskim mjenjačem DSG7) je za svaku pohvalu. Nije ni pretvrd, ni premekan, automatski mjenjač je precizan i ugodan, svi sistemi pomažu u sigurnoj vožnji, naročito mod za snijeg koji nam je bio od velike pomoći, a tehno detalji čine put udobnijim i zanimljivijim.
U Škodi su dosta pažnje posvetili sistemima pomoći za vozača i sigurnosti. Automatska regulacija razmaka, Front assist uključujući City funkciju kočenja u nuždi sa sistemom zaštite pješaka, Lane Assist sistem…
Karoq se nudi u nivoima opreme Ambition i Style. Početni nivo opreme pod nazivom Active pojavit će se krajem ove godine, dok će u 2019. u ponudi biti i nivoi opreme RS, Scout, te najeksluzivniji nivo opreme Laurin & Klement.
Stručnjaci iz Škode uložili su mnogo aduta u ovaj SUV model za najbrže rastuću klasu po prodaji u Evropi, a pogotovo u tehnološkim komponentama pa je tako ovo prvi Škodin model ikad s digitalnom instrumentnom pločom s mogućnošću individualnog programiranja.
Ostale istaknute stavke dodatne opreme su FULL LED svjetla, automatsko otvaranje prtljažnika – virtuelna pedala, grijano vozačevo sjedište…
Što se tiče prostora i komfora, i tu je jedan od aduta Karoqa, koji nudi doista prostranu unutrašnjost za putnike i prtljagu. Raspolaže i značajnom varijabilnošću koja se može još povećati VarioFlex stražnjim sjedištima, a taj sistem pomaže individualizaciji unutrašnjosti po želji korisnika.
Mi nismo imali previše prtljage, ali je kapacitet prtljažnika zapremine od minimalnih 521 do maksimalnih 1.810 litara sasvim dovoljna.
Dužina vozila je 4.382 milimetara, širina 1.576 mm i visina 1.603 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2.638 milimetara.
U ponudi su motori 1.5 TSI sa 150 KS (benzinac), te dizelaši 1.6 TDI sa 115 KS i 2.0 TDI sa 150 KS. Krajem ove godine te u ponudi će biti i najsnažniji motor 2.0 TDI sa 190 KS. Svi motori su s turbopunjačem i sistemom direktnog ubrizgavanja, te raspolažu start-stop tehnologijom.

Oficijelni cjenovnik modela Škoda Karoq na tržištu u BiH

Početna cijena (do registracije) baznog modela Karoq sa 1,5 TSI motorom, prednjim pogonom i paketom opreme Ambition iznosi 42.180 KM, dok najjeftiniji dizelaš Karoq 1,6 TDI Ambition sa 7-stepenim DSG automatskim mjenjačem košta oko 48.050 KM.