15 godina kompanije HELL Energy

0
719
Hell energetski napici postali su lideri na brojnim tržištima, a to je slučaj i sa tržištem BiH

Mustafa Softić, menadžer za razvoj poslovanja i brendova u kompaniji Spanish Market koja distribuira HELL Energy proizvode u Bosni i Hercegovini povodom 15. godišnjice postojanja brenda HELL kaže da su ovi energetski napici uspjeli za kratko vrijeme postati lideri na brojnim tržištima, a to je slučaj i sa tržištem BiH.
“Ući na tržište kao što je BiH bio je veliki izazov jer postoji jaka konkurencija, ali HELL je postao tržišni lider 2018. godine i to za vrlo kratko vrijeme, te od tada uspješno održava svoju lidersku poziciju, na što smo jako ponosni“, kaže Softić.

Mustafa Softić

On je istakao da aktuelne potrebe potrošača i dalji razvoj poslovanja imaju ključnu ulogu u razvoju portfolija HELL energetskih napitaka, pa je to i razlog zašto je kompanija odlučila lansirati HELL Energy Coffee u tri varijante prije dvije godine te da HELL Energy proizvodi liniju energetske kafe potpuno samostalno od kako je 2020. proširen prethodni tvornički kompleks.
“Ove godine na tržištu je predstavljeno GAMER izdanje, a nedavno i novi limitirani ICE COOL okusi. Također, HELL Energy je posvećen održivom poslovanju i povećanju upotrebe aluminijuma, koji se može beskonačno reciklirati. Reklamne kampanje sa zvijezdom holivudske A liste Bruceom Willisom donijele su međunarodnu prepoznatljivost HELL-u. Kasnije se timu pridružila i Despacito zvijezda Zuleyka Rivera, a cilj komunikacije je bio da se slavna ličnost A-liste prikaže uz vrhunski proizvod,također sa A-liste, što HELL zaista i jeste“, ističe Softić.
Na upit šta potrošači mogu očekivati u narednom periodu od kompanije HELL Energy, Softić kaže da ova kompanija ima namjeru da postane referentna tačka u industriji u smislu pakiranja i proizvodnje limenki.