Komercijalni aerodromi na prostoru ex-YU opslužili su više od 32,5 miliona putnika u 2023. godini, što je oko pet miliona dodatnih putnika u odnosu na godinu ranije.
Nešto više od polovine svih aerodroma uspjelo je da registruje svoju najprometniju godinu u istoriji, dok jedan broj njih i dalje zaostaje za nivoom putnika prije Covida. Dva aerodroma prošla su lošije nego prošle godine – Rijeka i Sarajevo.
Tokom 2023. godine, Tivat je pretekao Ljubljanu kao aerodrom koji se najbrže oporavlja u regionu, izgubivši više od pola miliona putnika u 2019. godini. Njegov pad se prvenstveno pripisuje ratu u Ukrajini, jer su većinu njenih putnika činili ruski putnici, sa značajnim brojem putnika iz Ukrajine i Belorusije.
Skoplje je 2023. godine prvi put preteklo tradicionalno prometniji Dubrovnik, dok je Podgorica s 1,6 miliona putnika nadmašila Sarajevo (1,37 miliona putnika), koje je prethodne godine imalo bolje rezultate od crnogorskog pandana.
Ljubljanski aerodrom preuzeo je vodstvo nad Zadrom, koji je bolje prošao 2022. godine. Banja Luka i Niš su nadmašili Pulu, koja je, do prošle godine, tradicionalno bila prometnija od pomenuta dva aerodroma.
Kraljevački aerodrom, koji je otvoren u decembru 2019. godine, imao je oko 200 dodatnih putnika u 2023. godini u odnosu na prethodnu godinu, sa potpuno istim brojem odlaznih komercijalnih letova – 158.
Sve u svemu, Beogradski aerodrom je zadržao poziciju najprometnijeg na prostoru ex-YU. Imao je najviše putnika u predpandemiji 2019. godine, dočekavši dodatnih 1,8 miliona putnika, navodi portal Ex-Yu Aviation.

Priština je bila druga po broju prevezenih putnika, sa dodatnih milion putnika. Aerodrom u Skoplju je u 2019. godini imao dodatnih pola miliona putnika, a slijedi aerodrom Zadar sa dodatnih 400.000 putnika.
Wizz Air je bio najveći avioprevoznik koji je saobraćao na i sa tržišta ex-YU na osnovu raspoloživih kapaciteta, dodajući dodatnih 1,8 miliona sjedišta.