Argeta sa umjetnicima stvara nove priče na Velikoj Sceni SFF-a

0
746
Argeta Gala Party održan u okviru Sarajevo Film Festivala

Atlantic Grupa i Argeta na Sarajevo Film Festivalu (SFF) lansiraju novu web platformu naziva Velika Scena, koja za cilj ima promovirati talentirane i perspektivne umjetnike koji su upravo na ovoj platformi dobili sjajnu priliku za lansiranje vlastitih kreativnih priča.
Riječ je o regionalnoj platformi koja će se nadograđivati i širiti, a na njoj će biti mjesta za sve – muzičare, pisce, glumce, reditelje, likovne stvaraoce, a na Velikoj Sceni prostor će najprije dobiti dizajneri.
Velika Scena kreće iz Sarajeva, sa partnerskog SFF-a i jedina je platforma ovog tipa na našim prostorima, a funkcionirat će kao mjesto motivacije i podrške, online i offline prostor gdje će se promovirati sloboda izražavanja te mladim umjetnicima pružiti toliko potrebna vidljivost. Velika Scena nastavak je višegodišnje suradnje Atlantic Grupe i SFF-a, a namjera joj je dugoročno pružiti podršku kulturi i umjetnosti kao univerzalnom jeziku.
Argeta kao pobornik umjetnosti i kreativnosti, na Velikoj sceni predstavlja mladu ilustratoricu Veroniku Burger kojoj smo zajedno sa umjetničkim direktorom Ivorom Bogunićem iz agencije Yootree povjerili dizajn novog izgleda dozica (ambalaže).
Novim dizajnom ambalaže odmakli smo se od industrijskog izgleda koji prevladava kod konkurenata u kategoriji te smo dodali više boja hladnom dizajnu na koji smo navikli na proizvodima od mesa i ribe.
“Obnova vizuelnog izgleda marke Argeta je bio zaista nevjerovatan i složen projekat, ali projekat koji oduševljava svakog kreatora, svakog umjetnika. Kako nadmašiti industrijski izgled i kako napraviti tako kratku i snažnu priču koja će promijeniti dio kupovnih navika ljudi – onih koji odlaze u trgovinu i tamo promatraju? Izgled nas treba privući tako da ga možemo okusiti očima.” rekla je Veronika Burger, dok Ivor Bogunić dodaje da je inspiraciju tražio u pitanju kako nadmašiti digitalno okruženje i napraviti slike ručnom tehnikom kolaža. Motivi novog izgleda prikazuju likove različitih okusa, od kampovanja u prirodi, netaknutih mediteranskih plaža, svježih alpskih pašnjaka, hiljadu i jedne noći Magreba i još i još…
“Ove godine među brojnim projektima, novim proizvodima, najvažniji je bio redizajn ambalaže kako Argete Core tako Argete Junior, koji je upravo radila agencija Yootree. Naša filozofija je stalno unapređivati i nadograđivati proizvod iznutra i izvana. Na ambalaži Junior proizvoda predstavili smo djeci priču, emocije i osjećaj zabave, kroz ilustracije i meku paletu boja. U brizi za naše mališane dodatno smo poboljšali nutritivni profil proizvoda smanjenjem masti i soli u svim Junior proizvodima unaprijedili recepturu naših proizvoda koji su u potpunosti bez aditiva t.j. bez konzervansa, bez pojačivača okusa, bez umjetnih boja i glutena ali smo ujedno uspjeli zadržati neprevaziđen okus koji potrošači obožavaju diljem svijeta“, istakla je Mirsada Kadribašić, Senior brand managerza brand Argeta u Atlantic Grupi.
Ona dodaje da Atlantic Grupa ima visoko postavljene ciljeve održivog poslovanja, kroz istaknutu brigu za bolji proizvod, bolju okolinu i bolje društvo, pa je tako i Argeta kao lider na evropskom tržištu svjesna odgovornosti brenda prema društvu, potrošačima i prirodi.
“U okviru projekta Spread Good – ‘Širimo dobro’ smo u 2020. pomogli organizaciji Pomozi.ba te zajedno s njima podijelili 6.000 toplih obroka ljudima širom BIH. I ove godine nastavljamo u istom pravcu, pa smo upravo u saradnji sa dvije velike BIH kompanije uradili društveno odgovoran projekat koji se odrazio u društveno odgovornom lokalnom BiH proizvodu, Kokošja sa sudžukom koji je upravo lansiran u prodajnim mjestima Binga i kojim pokušavamo zadržati radna mjesta i radno stanovništvo u BIH. Ove godine ćemo pored pomenute Kokošje sa sudžukom ponuditi još najmanje dva nova proizvoda“, dodala je Kadribašić.