Bosch predstavio prvu zakrivljenu instrument tablu na svijetu

0
1383
Boschova zakrivljena instrument tabla će imati svoj debi u Inovativnom kokpitu novog VW Tuarega

Kompanija Bosch predstavila je prvu u svijetu zakrivljenu instrument tablu u kabini vozila.
“Ravne instrument table su prošlost. Sa prvom zakrivljenom instrument tablom na svijetu, Bosch otvara nove dimenzije u pogledu kabine vozila. Vozači imaju koristi od zakrivljenih instrument tabli u pogledu bezbjednosti i pogodnosti, istovremeno ovakav tip ekrana pruža proizvođačima automobila veću slobodu i više mjesta za dizajn kabine”, izjavio je Stefen Berns, predsjednik divizije Car Multimedia.
Zakrivljena instrument tabla će imati svoj debi u Inovativnom kokpitu novog VW Tuarega, što znači da Volkswagen mijenja tehnologiju analognih ekrana novim zakrivljenim ekranima visoke rezolucije.
U zavisnosti od toga šta vozač želi da vidi u datom trenutku, ekran je u mogućnosti da prikaže širokougaone navigacione mape, informacije o vozaču ili status sistema asistencije vozaču. Tajna koja stoji iza oštrine i kontrasta novog ekrana je novi proizvodni proces, u kojem instrument tabla reflektuje četiri puta manji odsjaj, čak i pri sunčevoj svjetlosti.
Brzinomer, navigacione mape i telefonski kontakti, odnosno sadržaji prikazani na instrument tabli dijagonale ekrana od skoro 31 cm (12,3 inča) su određene od strane dobavljača u zavisnosti od situacije i ličnog izbora. Pametan sistem upravljanja, nevidljiv za vozača, sakriven je iza ekrana u kontrolnoj jedinici i omogućava vozaču da uvijek vidi ono što želi u tom trenutku.

Svaki dio informacije može biti prikazan preko cijelog ekrana ili u kombinaciji sa ostalim sadržajem

Svaki dio informacije može biti prikazan preko cijelog ekrana ili u kombinaciji sa ostalim sadržajem. Takođe je moguće uvećati sliku navigacionih mapa direktno na instrument tabli, što predstavlja još jednu novinu koja će debitovati u Tuaregovom Inovacionom kokpitu.
Dodatno, vozač će moći da pouzdano čita informacije sa ekrana čak i kada sunce direktno baca svjetlost na ekran u vozilu, jer je na novoj zakrivljenoj instrument tabli Bosch koristio specijalan proces proizvodnje. Naime, u procesu optičkog lijepljenja tanak sloj tečnosti je korišćen za direktno lijepljenje ekrana instrument table i stakla jedno za drugo. Povezivanjem ove dvije komponente, instrument tabla reflektuje više od četiri puta manji odsjaj tako da je smanjena refleksija, navode iz kompanije Bosch.