Citroën predstavio novi C4 i 100% električni ë-C4

Novi ë-C4,100% električni i novi C4 je moderan i tehnološki automobil dostupan s tri različite energije: 100% električni, benzinski ili dizelski

0
350
Novi električni ë-C4 i C4 udovoljavaju svim očekivanjima segmenta, nudeći moderan koncept

Predstavljajući novi ë-C4, 100% električni i novi C4, Citroën nastavlja svoju električnu ofanzivu s lansiranjem šest električnih vozila.
Novi ë-C4 je peti automobil u opusu električne ofanzive marke Citroën nakon modela SUV C5 Aircross Hybrid, Ami, ë-Jumpy i ë-SpaceTourer. Novi C4 je dostupan u benzinskoj i dizelskoj izvedbi, rečeno je danas na online prezentaciji novog ë-C4 i C4 koji su na ovaj način i zvanično uvedeni na tržište Bosne i Hercegovine.
Snagom koncepta utjelovljuje snažni iskorak u dizajnu Citroenovih silueta, donosi povišeni položaj na točkovima velikih dimenzija, aerodinamičnu i energičnu siluetu koja uključuje kodove SUV vozila, a naglašeni dizajn s grafičkim elementima nudi brojne mogućnosti personalizacije.

Iskustvo udobnosti osnaženo je s 20 tehnologija za pomoć u vožnji

Što se tiče udobnosti prepoznatljive su prednosti programa Citroën Advanced Comfort® s progresivnim hidrauličnim graničnicima, sjedalima Advanced Comfort ili Smart Pad SupportCitroën™ kao svjetskom premijerom. Iskustvo udobnosti osnaženo je s 20 tehnologija za pomoć u vožnji koje uključuju Highway Driver Assist, drugi nivo polu-autonomne vožnje kao i 6 tehnologija za povezivost.
Novi ë-C4 i novi C4 temelje se na dugom i bogatom iskustvu marke Citroën u segmentu kompaktnih limuzina s gotovo12,5 miliona prodanih primjeraka u 92 godine: prva generacija C4 (1928), Ami 6 iAmi 8, GS i GSA, BX, ZX, Xsara, C4 (2004. i 2010. generacije) i C4 Cactus. To je linija kompaktnih limuzina koje su obilježile automobilsku istoriju odgovarajući na potrebe kupaca.

Vanjska širina od 1,800 mm, omogućava udobno smještanje tri osobe straga

Novi ë-C4 i novi C4 su 10. generacija kompaktnih limuzina Citroëna. Oni vraćaju u život elemente koji čine duh Citroëna: duh André Citroëna u C4 iz 1928., hrabri dizajn Ami 6 i Ami 8, legendarna udobnost modela GS i GSA, suvremenost BX-a, besprijekorno držanje ceste ZX-a, velikodušna prostranost modela Xsara, tehnologija i svestranost C4 (generacije 2004. i 2010.) i originalan karakter C4 Cactusa.
Novi električni ë-C4 i novi C4 je novi koncept u središtu segmenta, s jedinstvenim i snažnim identitetom.
Kako bi povećali svakodnevnu toplinsku udobnost, čak i u najekstremnijim uvjetima, novi modeli ë-C4 i C4 nude: grijano vjetrobransko staklo i upravljač, što je novitet u gami Citroën, zatim grijana sjedala, sprijeda i straga, aAutomatski dvozonski klima uređaj s dvostrukim komandama za jednostavnije korištenje: fizičke komande na prednjoj središnjoj konzoli i digitalnekomande na dodirnom zaslonu, a tu je i ventilatori za zrak na središnjoj konzoli straga za putnike straga.

Profinjena ponuda personalizacije

U skladu sa statusnim očekivanjima kupaca kompaktnih limuzina, novi ë-C4 i novi C4 nude izbor od 31 kombinacije boja i Color Paketa izvana te 6 različitih unutarnjih uređenja, što omogućava kupcima vožnju u automobilu koja im odgovara. Ponuda personalizacija izvana uključuje:
– 7 boja karoserije, od najsvjetlijih do najsvjetlijih: Polar White, Obsidian Black, Cumulus Grey i PlatinumGrey, živahne i tople Elixir Red iCaramel Brown te elegantne Iceland Blue.
– 5 Color paketa: Glossy Black, Metallic Sand, Textured Grey, Anodised Deep Red i Anodised Blue, posljednja je napravljena isključivo za novi ë-C4 electrični i identična je ponuđenoj na C5 Aircross SUV Hybrid kako bi osnažila obiteljski duh na elektrificiranim vozilima marke Citroën. Ovi kolor paketi, tipični za automobile Citroën, napravljeni su za umetke u boji oko prednjih svjetala za maglu i na Airbump-u, omogućava diskretne, profinjene i dinamične kombinacije.
Novi ë-C4 i novi C4 nude kompaktne vanjske dimenzije za obavljanje svakodnevnih zadataka i velikodušan unutarnji prostor, zahvaljujući međuosovinskom razmaku od 2,670 mm, koji je jedan od najdužih u segmentu i ima odličan prostor za koljena straga, Best inClass (198 mm). Vanjska širina od 1,800 mm, omogućava udobno smještanje tri osobe straga – 1,380 mm širine u ramenima i 1,440 mm u laktovima.
Uz prtljažnik od 380 litara koji je jednostavan za korištenje zahvaljujući ravnom pragu (715 mm), širokim izrezima i ravnim stranicama, novi ë-C4 i novi C4 su pozicionirani u središte segmenta i mogu se prilagoditi individualnim potrebama. Za više praktičnosti, podnica u dva položaja omogućuje podjelu prtljažnog prostora u odjeljke i omogućava ravan pod kada su sjedala spuštena.
Novi ë-C4 i novi C4 su opremljeni kao standard od središta game s ovjesom s hidrauličnim graničnicima, koji su prvi puta bili predstavljeni na C4 Cactusu i SUV C5 Aircrossu, pružajući vrhunsku udobnost i efekt ‘letećeg tepiha’ za blagostanje u vozilu, dinamičnost i užitak u vožnji.

Gama učinkovitih i modernih motora

Novi ë-C4 električni i novi C4 nudi potpunu gamu pogonskih sklopova:
Novi ë-C4 100% električni: 136 KS (100 kW) – Baterija 50 kWh.
Novi C4:
– 5 Euro 6d benzinskih motora: PureTech 100 S&S 6-brzinski ručni mjenjač, PureTech 130 S&S 6-brzinski ručni mjenjač, PureTech 130 S&S EAT8, PureTech 155 S&S EAT8 iPureTech 155 EAT8 –samo za međunarodna tržišta,
– 2 Euro 6d dizelski motori: BlueHDi 110 S&S 6-brzinski ručni iBlueHDi 130 S&S EAT8.

Cjenovnik na tržištu Bosne i Hercegovine za novi ë-C4,100% električni i novi C4 možete vidjeti ovdje

Novi ë-C4 100% električni ima pogonsku bateriju od 50 kWh

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE:
Dužina: 4,360 mm
Širina: 1,800 mm / 2,032 mm otv. retrovizori / 1,834 mm preklop. retrovizori
Visina: 1,525 mm
Međuosovinski razmak: 2,670 mm
Promjer točkova: 690 mm
Krug okretanja: 10.9 m
Visina od tla: 156 mm
Volumen prtljažnika: 380 l
Visina praga ukrcaja: 715 mm
Novi ë-C4 – 100% ëlektrični:
– Snaga: 136 KS (100 kW)
– Pogonska baterija: visokonaponska 400 V Litij-ionska 50 kWh
– Okretni moment: 260 Nm
– Doseg: 350 kmi–ciklus prema WLTP-u
– Maksimalna brzina: 150 km/h
– 0-100 km/h: 9.7 sekundi (sportski mod)
– Vrijeme punjenja:
– 100 kW javna punionica: baterija je napunjena do 80% u 30 minuta, i.e. 10 km/min
– 32 A Wall Box: između 5 sati (trofazni priključak s opcijskim 11 kW punjačem) i 7 sati 30 min (jednofazni priključak)
– Kućna utičnica: između 15 sati (pojačana utičnica) i više od 24 sati (standardna utičnica).

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here