Digitalno oglašavanje 2021. u svijetu poraslo 29,1 posto

Globalna potrošnja na digitalne oglase 2021. godine dosegnula je 491,70 milijardi dolara, a iduće će se, prema očekivanjima, povećati na nešto preko pola biliona dolara

0
436
Potrošnja na digitalne oglase 2021. godine doživjela je najveće povećanje u istoriji

U 2021. godini potrošnja na oglase širom svijeta rasla je brže nego u bilo kojoj drugoj godini od 2011., odnosno od kada eMarketer prati globalno tržište oglašavanja. Potrošnja na digitalne oglase 2021. godine doživjela je najveće povećanje u istoriji, a sljedeća godina bi se trebala vratiti normalnom rastu.
Ukupna potrošnja na oglase povećala se 2021. godine za 19,9% umjesto očekivanih 15%, što je skoro 33 milijarde američkih dolara više nego što su u eMarketeru predviđali. Većina tog dodatnog porasta došla je od digitalnog oglašavanja koje je 2021. godine raslo čak 29,1% umjesto očekivanih 20,4%. Globalna potrošnja na digitalne oglase 2021. godine dosegnula je 491,70 milijardi dolara, a iduće će se, prema očekivanjima, povećati na nešto preko pola biliona dolara.
Većina razvijenijih nacionalnih tržišta, od kojih su najveća SAD, Velika Britanija i Francuska, imalo je rast oglašavanja veći od očekivanog, navodi Mreža.bug.hr. Tržišta u razvoju poput Indije i Indonezije također su imali veliki rast oglašavanja.
Digitalno oglašavanje u Sjevernoj Americi raslo je 37,5%, a u Evropi 27,4% što je veće od rasta u Aziji, Pacifičkoj regiji i Latinskoj Americi.
Amazon je lider digitalnog oglašavanja u SAD, a Google odnosno Alphabet je globalni lider s udjelom od 38,1% što toj kompaniji donosi 146,12 milijardi dolara prihoda. Treći globalni udjel ima Facebook. Najveći rast u 2021. godini od 61,4% ostvario je Amazon.