Američki proizvođač automobila Ford i kineska korporacija Alibaba u Kini su zajednički otvorili automatizirani salon za kupovinu automobila, što je bilo planirano još prošle godine. Sam automatizirani salon pod imenom Super Test-Drive Center nalazi se na jugu Kine u gradu Guangzhou (Kanton).
U salonu nije predviđena nikakva interakcija s ljudskim radnicima, već je sve automatizirano, željeni automobil odabire se iz kataloga dostupnog putem mobilne aplikacije ili na zaslonu u samom salonu. Korisnicima su na raspolaganju oko 42 automobila smještena na različitim spratovima salona, no preuzimanje odabranog vozila je u prizemlju.
Korisnik koji želi koristiti usluge salona mora imati Tmall profil, a pri ulasku u salon njegov identitet povezan s tim profilom provjerava se putem prepoznavanja lica. Automatizirani sistem spušta odabrani automobil u prizemlje nakon čega ga korisnik može isprobati tokom tri iduća dana.
No i tu postoji određeni sistem provjere odnosno povjerenja, ukoliko ne želi platiti period testiranja vozila (besplatne su testne vožnje dva automobila u nizu), korisnik mora imati barem 700 bodova unutar Zhima Credit sistema te mora biti SuperMember član na Alibabi (jedna od najvećih nivoa u programu Alibaba 88 Membership), prenosi Bug.hr.
Automatizirani salon je dio Fordove strategije jačanja prisustva na kineskom tržištu nazvanog China 2025 Plan, što u budućnosti uključuje predstavljanje 50 novih modela vozila, od čega je 15 vozila električno.