Hell Energy – tržišni lider u kategoriji energetskih pića u BiH

0
2083
Eszter Anna Tóth: Saradnja s Bruceom Willisom je ojačala poziciju Brenda Hell na tržištu

Hell Energy jedan je od najdinamičnijih svjetskih brendova energetskih napitaka distribuiranih prvenstveno u Evropi i Aziji. Kompanija je osnovana 2006. godine u Mađarskoj, a četiri godine kasnije, postaje tržišni lider u toj zemlji.
Zbog izvrsne prodajne strategije, danas je Hell Energy dostupan u gotovo 50 zemalja širom svijeta, a tržišni je lider i u Rumuniji, Bugarskoj, Slovačkoj, Hrvatskoj, Grčkoj, Kipru i Azerbejdžanu.
Uspjeh Hell Energy temelji se na pet stvari: izuzetna kvaliteta, velika vrijednost za novac, snažna distributivna mreža, vrhunski marketing i privlačan dizajn.
”Danas imamo dokazan brend, vlastitu tvornicu za punjenje i tvornicu aluminija. Mi kombiniramo prednosti porodičnog poslovanja i korporacije. Odlučili su lansirati energetski napitak koji posjeduje visoku kvalitetu po pristupačnoj cijeni. Uprkos tome što je Hell u početku bio mali porodični biznis, sada je poznati brend u gotovo 50 zemalja širom svijeta”, rekla je Eszter Anna Tóth, PR direktorica kompanije Hell Energy.

Hell Energy ima pogone u Mađarskoj i dostupan je u gotovo 50 zemalja širom svijeta

Posljednji podaci istraživanja bh. tržišta u kategoriji energetskih pića, pokazuju kako su Hell Energy napici u martu 2018. bili najprodavaniji u odnosu na ostale brendove. Na osnovu tih rezultata, Hell Energy danas zauzima poziciju tržišnog lidera u Bosni i Hercegovini.
Uvoz na bh. tržište počeo je 2014. godine sa samo dva kamiona, a zahvaljujući izvrsnoj distributivnoj mreži, naredne godine uvoz je povećan sedam puta te je sljedećih godina kontinuirano rastao. Danas je u BiH dostupno sedam okusa Hell Energy: Classic, Strong, Strong Apple, Strong Focus, Zero Classic i dva osvježavajuća okusa kao dio limitiranog ljetnog izdanja Summer Cool.
Hell Energy ostvario je prekretnicu postavši prvim mađarskim brendom koji ima ugovor o oglašavanju s holivudskom zvijezdom, Bruce Willisom. Kampanja se temelji na in-house ideji koja stavlja i brend i glumca u središte pažnje. Nakon lansiranja kampanje, prvi rezultati su izvrsni.