Honda ima najpopularniju reklamnu TV kampanju automobila svih vremena

0
649
Reklama koja je najviše rangirana bila je Hondina iz 2015.

Prema istraživanju* (Q1 2022.) britanskog Confused.com najpopularnija TV reklama za automobile svih vremena je Hondina reklama ‘Papir’ iz 2015. godine.
Postižući impresivnih 8,47/10, ova reklama vodi na putovanje kroz šest decenija Hondinih inovacija, koristeći hiljade ručno nacrtanih ilustracija. Promocija ima preko šest miliona pregleda i odnos sviđanja i nesviđanja od 59:32 na YouTubeu s pregledima od januara 2022. godine.
Na drugom mjestu najpopularnije TV reklame za automobile svih vremena je Volkswagenova promocija ‘Grandma Driven’ iz 2010. godine. Reklama prikazuje dvojicu muškaraca koji žele kupiti polovni Volkswagen i ne vide ništa loše u vozilu. Sa skoro 22 miliona pregleda i omjerom sviđanja i nesviđanja od 59:32 u januaru, ova reklama je dobila 7,31/10 poena.
Na trećem mjestu je Jaguarova reklama ‘Art of Villainy’ u kojoj se pojavljuje Loki zvijezda, Tom Hiddleston. Reklama koja je istraživala zašto su britanski glumci naizgled najbolji za igranje negativaca, dobio je 7,12/10 poena. Pošto je dostigao samo 962.246 pregleda, efektna promocija ima impresivan odnos sviđanja i nesviđanja od 201:55 od januara ove godine.

Honda i VW proizvode najcjenjenije TV reklame za automobile

Od 25 najcjenjenijih TV reklama za automobile svih vremena, Honda i Volkswagen su se pojavili pet puta. To čini 40% liste, što sugerira da proizvođači proizvode najcjenjenije TV reklame za automobile.

Njemačka je proizvela najbolje automobile za reklame

Od automobila koji se nalaze na listi od 25 analiziranih automobila, njemački proizvođači su imali najviše oglasa koji su bili dobro cijenjeni i činili 28% liste. Japan slijedi odmah iza, sa 24% liste. Francuska i Sjedinjene Američke Države su uzele po 16% liste.

Honda ima najgledaniji oglas od analiziranih

Od 25 analiziranih reklama, Hondina promocija ‘Hands’ imala je najviše pregleda na YouTube-u od 57 miliona u januaru 2022. Mercedes-Benz reklama ‘Chicken’ ima nešto manje od 24 miliona pregleda na YouTube-u, a Volkswagen ‘Grandma Driven’ ima 21 milion.

Komentirajući ove rezultate, Alex Kindred, stručnjak za osiguranje automobila na Confused.com kazao je da su dugi niz godina TV reklame za automobile bili uglavnom jedini način da zaljubljenici automobila ostanu informirani o najnovijim modelima. Sada mnogi proizvođači koriste društvene mreže kako bi prezentirali nove modele, a kupci ih mogu kupiti jednim klikom.
“Ipak, kupovina automobila mora biti nešto čemu ćemo posvetiti nešto više vremena i istražiti troškove prije nego što se odlučimo na kupovinu vozila na osnovu reklame”, kaže Alex Kindred. Dodao je  da je ključna stvar koju treba uzeti u obzir pri kupovini – trošak osiguranja tog vozila.
____________
*Istraživanje najpopularnije TV reklame za automobile urađeno je na osnovu analize publike, koja uključuje preglede, lajkove i (ne)sviđanje svakog oglasa na YouTubeu. Podaci su prikupljeni u januaru 2022.