Ukupna bruto premija 21 hrvatskog društva za osiguranje krajem februara 2018. iznosila je 1,7 milijardi kuna, što je porast od 4,07 posto u odnosu isti mjesec prošle godine, podaci su Hrvatskog ureda za osiguranje (HUO).
U grupi neživotnih osiguranja, koja čini gotovo 73,4 posto ukupne premije, zaračunata bruto premija u februaru ove godine u odnosu na isti mjesec lani porasla je za 6,6 posto, na 1,26 milijardi kuna.
U segmentu životnih osiguranja zaračunata bruto premija bilježi pad za 2,4 posto, na 457,76 miliona kuna, podaci su HUO-a.
Najzastupljenija vrsta osiguranja u segmentu neživotnih osiguranja i dalje je osiguranje od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, sa bruto premijom u februaru u iznosu od 315,99 miliona kuna ili 7,8 posto višom u odnosu na isti mjesec 2017. godine.
Kod životnih osiguranja, najveći udio ima klasično životno osiguranje s premijom u februaru u iznosu od 382,26 miliona kuna, što je za 12,8 posto više u odnosu na premiju iz februara prošle godine.
Najveći tržišni udio, mjeren iznosom zaračunate bruto premije, od 31,92 posto zauzimalo je Croatia osiguranje, s ukupnom bruto premijom od 548,8 miliona kuna. Drugi je Allianz s 247,4 miliona kuna premije, odnosno 14,39 postotnim tržišnim udjelom, dok je na trećem mjestu Euroherc s 149,59 miliona kuna premije i udjelom od 8,7 posto.
Croatia osiguranje je zauzimalo najveći udio i u segmentu neživotnih osiguranja (36,9%), uz premiju od 465,5 miliona kuna, a na prvom je mjestu i u segmentu životnih osiguranja s udjelom od 18,2 posto i premijom od 83,3 miliona kuna.