Zahvaljujući rastu internet kupovine u 2020. godini je u Evropi zabilježen rekordni nivo logističkih ulaganja.
Prema podacima istraživanja koje je objavio Comprar Acciones, rast e-trgovine u Evropi povećao je ulaganja u logistiku na 38,64 milijarde eura (46,5 mlrd. dolara) u 2020. godini. To je rekordna vrijednost zabilježena od 2013. godine. Rast je potaknut rekordnim zauzimanjem skladišta u regiji, dok je Velika Britanija preuzela vodstvo.
Veliku potražnju za skladištima vodili su izazovi u lancu opskrbe širom svijeta koji su doveli do nestašice brodskih kontejnera, dugog čekanja i skupih isporuka.
U nastojanju da pronađu način za bržu realizaciju narudžbi, mnoga preduzeća odlučila su se pronaći skladišta na ovom ključnom tržištu i unaprijed ih skladištiti.
Leasing aktivnost u Evropi porasle su za 69% u 2020. godini na osnovu sporazuma o zakupu 11 miliona kvadratnih metara. Među kompanijama koje su potpisale zakup bili su Amazon, XPO Logistics, DHL i SF Express iz Kine, koji su potpisali svoj prvi evropski zakup.
Alibaba, Amazon i nezavisni dobavljači logističkih usluga bili su među ključnim igračima koji su povećali potražnju za evropskim skladištima.
Alibaba svoje prekogranične transakcije e-trgovine obavlja prvenstveno putem svog Cainiao logističkog ogranka i AliExpress-a.
Tokom posljednja tri mjeseca 2020. godine, Cainiao je izvijestio o 51-postotnom porastu prihoda na 1,74 milijarde dolara, što je rezultat brzo rastuće prekogranične e-trgovine.
Za to vrijeme, prihodi Alibabe od međunarodne e-trgovine na veliko porasli su za 53%, dostigavši 577 miliona dolara.
Amazon je također izvijestio o uspješnim rezultatima u četvrtom kvartalu 2020. godine, pod uticajem praznične kupovine. Tokom tog perioda Amazon je isporučio preko milijardu međunarodnih isporuka proizvoda.
Prihodi od međunarodnog segmenta u ovom kvartalu porasli su za 50% u odnosu na isti period prošle godine, u odnosu na 33% u trećem kvartalu 2020. Komparativno, prodaja u Sjevernoj Americi porasla je za 40%. Kao rezultat ovog učinka iz međunarodnog segmenta, njegov je prihod prvi put prešao 100 milijardi dolara. Zabilježila je rast prihoda od 44%, na 125,56 milijardi dolara u odnosu na očekivanih 119,7 milijardi dolara.
Neto prodaja kompanije porasla je za 38% na godišnjem nivou, na 386,1 milijardu dolara.
Za prvi kvartal 2021. Amazon predviđa prihod u rasponu od 100 milijardi do 107 milijardi dolara. Procjenjuje se da će operativni prihod za taj period iznositi između 3,0 i 6,5 milijardi dolara.
Studija koju je izradio eShop World (ESW) navodi da je gotovo 70% potrošača širom svijeta obavilo prekogranične kupovine putem e-trgovine tokom 2020. godine. Kina, vodeća na tržištu, imala je porast od 31,1% u prekograničnoj e-trgovini na 1,69 biliona juana (261,5 mlrd. dolara).
Internet kupovina u 2020. povećala logistička ulaganja u Evropi, na 38,64 milijarde eura
Studija koju je izradio eShop World (ESW) navodi da je gotovo 70% potrošača širom svijeta obavilo prekogranične kupovine putem e-trgovine tokom 2020. godine