Irena Miličević Vukoja: Društveno odgovorna komunikacija mora biti potkrijepljena djelima

0
105
Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba

Zbog katastrofalnih poplava koje su zadesile BiH prethodnih dana, organizatori Woman.Comm konferencije odlučili su odgoditi gala večer i nastup Amire Medunjanin, najavljene za 15. oktobar u sarajevskoj Vijećnici, te dio sredstava namijenjenih za organizaciju ovog događaja donirati za poplavljena područja.
Predavanja i paneli konferencije će biti održani prema planu u Bosanskom kulturnom centru u Sarajevu 15. i 16. oktobra.
O ovoj odluci i samoj konferenciji, više je govorila Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.
“Woman.Comm konferencija će biti održana u BKC-u 15. i 16. oktobra. Svake godine trudimo se donijeti nešto novo i aktuelno, a ovogodišnji fokus su teme koje su ključne za budućnost – od inovacija poput umjetne inteligencije do mentalnog zdravlja, koje je postalo jako bitno u sve dinamičnijem svijetu. Naša misija je ne samo edukacija, već i povezivanje profesionalaca iz regije, a uz to, ove godine dodatno stavljamo akcenat na društvenu odgovornost, što je misija Woman.Comm kluba – da napravimo pozitivne promjene u društvu.
U skladu sa našom misijom smo odlučili da odgodimo gala večer i nastup Amire Medunjanin, a da dio novca koji namjenjen za organizaciju za ovu večer doniramo udruženju Pomozi.ba, a oni dalje za poplavljena područja. Koristim ovu priliku da pozovem i druge koji su u mogućnosti da doprinesu u prikupljanju pomoći za nastradala područja u BiH, bar kroz poziv na broj 17039”, kaže Irena Miličević Vukoja.
Woman.Comm je jedinstven po tome što, iako je fokusiran na marketinšku industriju, uvijek se bavi i društveno odgovornim temama, načinu na koji se o njima izvještava. Na upit koja je tema u fokusu ove godine, Irena Miličević Vukoja ističe da je društvena odgovornost i do sada bila neizostavan dio našeg pristupa, a ove godine, jedna od ključnih tema je nasilje.
“Naš cilj je otvoriti dijalog o tome kako se komunikacijska industrija može koristiti kao alat za prevenciju i podizanje svijesti o ovom problemu. Kroz snagu komunikacije, vjerujemo da možemo utjecati na stvaranje boljeg društva i odgovornije zajednice.
Osim toga, mi kao Woman.comm klub imamo za zadatak da naš rad uvijek ima svoj dio društvene odgovornosti. Ove godine, s obzirom na to da je oktobar mjesec podizanja svijesti o karcinomu dojke, od svake kotizacije dio iznosa ide za udruženje Think Pink.
Također, uvijek mislimo i na ove naraštaje u buduće članove naše industrije, te treću godinu za redom na Woman.comm konferenciji studenti imaju slobodan ulaz uz prethodnu registraciju i najavu, jer želimo da potaknemo mlade da slušaju i uče od velikih stručnjaka i stručnjakinja ove industrije”, ističe Irena Miličević Vukoja.
Na upit o gostima i učesnicima konferencije, Irena je kazala: “Imamo zaista impresivnu listu govornika iz cijelog svijeta – stručnjake koji donose raznolike perspektive iz komunikacija, medija, marketinga i kreativnih industrija ali i generalno govornice koji kroz svoj rad ili rad svojih organizacija potiču promjenu na bolje unutar društva.
Koncept programa oba dana je nekako povezan i tiče se svih nas, od društvene odgovornosti, statusa ravnopravnosti, do brendiranja države, inspiracije za uspjeh i naravno budućih trendova i izaziva u komunikacijskoj industriji, tako da mislim da je dosta interesa za svaku od tema.
Kako sam ključni slogan kaže, a ja bih rekla i cilj konferencije je da na kraju osvjestimo snagu komunikacije koja je u nama i da promjena mora krenuti najprije od nas samih jer time stvaramo preduvjete da udruženi napravimo promjenu”, kaže Irena Miličević Vukoja.
Na pitanje kako će konferencija odgovoriti na izazove i trendove u komunikacijskoj industriji, Irena je istakla: “Konferencija je osmišljena da pruži rješenja za aktuelne izazove u industriji – od prilagođavanja brendova digitalnom okruženju do razumijevanja kako nove tehnologije, poput umjetne inteligencije, mijenjaju način na koji komuniciramo. Praktični primjeri iz stvarnog života, studije slučajeva i diskusije s liderima u industriji pomoći će svim sudionicima da se bolje pripreme za nadolazeće promjene i unaprijede svoje poslovanje”, kazala je Irena.
Kotizacije za Woman.Comm konferenciju su već dostupne, i mjesto je moguće rezervirati putem službene web stranice www.snagakomunikacije.com.