Jedan od najpoznatijih regionalnih brendova Tuzlanska so uspješno je plasirana na tržište Katara. Izvoz je realiziran pod vlastitim brendom u prepoznatljivom pakovanju sa adaptacijama specijalno rađenim za tržište Katara na arapskom i engleskom jeziku, a do kraja godine svakog mjeseca je planiran kontejnerski izvoz većih količina, saopćeno je iz kompanije Solana d.d. Tuzla.
“Saradnja je ostvarena sa jednim od najstarijih katarskih maloprodajnih lanaca FFC Family Food Center, čiji generalni direktor Mohamed Gamal Moustafa ističe da se odlučio za uvoz Tuzlanske soli nakon istraživanja tržišta u Bosni i Hercegovini, uvjerivši se u kvalitet i odličnu tržišnu poziciju tuzlanskog brenda”, izjavio je Vedad Halilović, direktor izvoza u Direkciji za prodaju AS Holdinga.
Nakon toga uslijedile su pripreme i provedba komplikovanih procedura certificaranja i drugih obaveza koje zahtijeva država Katar. Rezultat svih napora je da se Tuzlanska so sada prodaje u oko 80 trgovina, te da je dio ramazanske ponude posebno priređene za tamošnje potrošače. Uskoro se očekuje plasma na cijelom tržištu ove zaljevske zemlje.
Solana d.d. Tuzla jedna je od najstarijih kompanija u BiH i naša najstarija prehrambena industrija. Proces proizvodnje soli se odvija po principu tzv. ‘zatvorenog kruga’, čime je postignuta apsolutna zaštita od mogućih vanjskih uticaja i onečišćenja. So se eksploatira iz izvora slane vode koji se posebnim slanovodom doprema direktno u fabriku, prerađuje i pakuje bez dodira ljudske ruke ili drugih vanjskih uticaja.
Solana posluje u skladu sa integrisanim sistemom upravljanja. Implementirani standardi kvalitete ISO 9001:2015, ISO 22000:2005, HACCP, Kosher i Halal, jasno definišu sljedivost u proizvodnji soli.