Mastercard pokreće novi sektor za inovacije u oblasti održivosti

0
480
Kristina Kloberdanz, direktorica sektora za održivost u kompaniji Mastercard

Kompanija Mastercard je danas najavila pokretanje svoje nove Laboratorije za inovacije u oblasti održivosti, segmenta koja će upravljati daljim razvojem portfolija digitalnih proizvoda i rješenja koja uzimaju u obzir ekološke postulate.
Laboratorija ima za cilj da osnaži firme i potrošače da promijene način na koji proizvode, distribuiraju i kupuju proizvode i usluge, čime bi se osiguralo da ljudi i planeta mogu danapredujudok se globalna ekonomija brzo digitalizuje.
U znak podrške Zelenom dogovoru Evropske unije, Mastercard je odabrao Štokholm za sjedište svoje globalne Laboratorije, jer je upravo ovaj grad već dugo na čelu održivih inovacija gdje postoji snažna potrošačka, političkai poslovna posvećenost prelasku na zelenu ekonomiju.
“Dok nastavljamo da gradimo održiviju digitalnu ekonomiju, Laboratorija za inovacije u oblasti održivosti će nam omogućiti da zajedno stvorimo opsežan portfolio ekološki prihvatljivih rješenja, kao i da ujedinimo firme i potrošače u akcijama okrenutim ka sprječavanju daljih klimatskih promjena“, kazala je Kristina Kloberdanz, direktorica sektora za održivost u kompaniji Mastercard.
Istraživanje i razvoj u Laboratoriji već su u toku i u njih su uključeni zaposleni u kompaniji Mastercard,startap partneri i klijenti, dok će fizički prostor otvoriti svoja vrata na proljeće 2022.
Mastercard ima uspješne rezultate u izgradnji dugoročnih partnerstava sa inovativnim startapima u nordijskom regionu, gdje će se nalaziti nova Laboratorija, a najsvježiji primjer među njima je nedavna saradnja sa švedskom FinTech kompanijom Doconomy na pokretanju Mastercard kalkulatora ugljeničnog otiska. Kompanija također neguje FinTech inovacije usredsređene na klimu kroz Klimatski izazov i svoj program za saradnju sa startap zajednicom Start Path.
Kako bi dalje pokretao kolektivne klimatske akcije, Mastercard nastavlja da napreduje u svom naporu da do 2050. dostigne nultu emisiju, pridruživši se nedavno inicijativi 1,5 stepeni Lideri lanca snabdijevanja koja je usmjerena ka emisiji gasova širom mrežadobavljača. Kompanija je ujedinila više od 65 partnera širom svijeta u okviru koalicije Neprocjenjiva planeta, čiji je cilj sadnja100 miliona stabala.