Megane E-Tech Electric prvi je Renault električni SUV

Predviđene su dvije verzije pogona, od 96 kW ili 160 kW, kao i dvije veličine baterije - od 40 kWh za doseg od 300 km ili 60 kWh za 470 km

0
472
Renault Megane E-Tech Electric je razvijen na modularnoj CMF-EV platformi

Francuski Renault je na novoj modularnoj CMF-EV platformi razvio svoj prvi model iz buduće električne porodice Megane E-Tech Electric.
Novi je model opremljen nizom napredne tehnološke opreme, a ističe se novi zaslon OpenR te multimedijski sistem OpenR Link, baziran na Android Automotive OS. Tu su i uobičajeni Google servisi, kao što su Google Assistant, Google Maps i Google Play.
Prostor u unutrašnjosti i udobnost povećani su jer nema tunela u području stražnje klupe pa je podnica ravna, a nema ni ručice mjenjača ni kontrolne ploče s tipkama koji su obično integrirani u središnju konzolu.
Megane E-Tech Electric ima produženi međuosovinski razmak od 270 centimetara te ukupnu dužinu od 421 cm. To kompaktnom električnom modelu ostavlja određenu dozu dinamike te uravnoteženih proporcija.


Razvojem tehnologije omogućeno je korištenje baterije debele tek 11 centimetara, a što je dovelo do oslobađanja prostora u putničkoj kabini.
Visina novog modela je 150 cm, a tanke baterija koje se protežu ispod čitave površine podnice omogućile su i nisko težište vozila.
Predviđene su dva kapaciteta baterije – 40 kWh za domet do 300 km te 60 kWh za domet do 460 km (prema WLTP ciklusu). Baterije su duge 196 cm i široke 145 cm. Manje su za 40% od one koja se ugrađuje u Zoe. Dolaze s 8-godišnjom garancijom.

U Megane E-Tech Electricu se ističe novi zaslon OpenR

Renault je predvidio modele namijenjene pravnim i fizičkim osobama. Ovisno o tome koji ste kupac, ovise i raspoložive opcije punjenja. Tako je za pravne osobe predviđena samo snažnija baterija, a koja može doći s AC punjačem od 7 ili 22 kW. Obje verzije imaju i brzi DC punjač koji putem CCS priključka može biti do 130 kW. Ove su verzije dostupne i fizičkim osobama, a za koje je ponuda proširena i na modele koji imaju samo AC punjač, i to od 7 ili 22 kW.
Zahvaljujući optimiziranom dizajnu, motor je kompaktan i teži tek 145 kg (uključujući spojku). To ga čini 10% lakšim od motora koji pokreće Zoe, unatoč tome što razvija veću snagu i veći okretni moment. Predviđene su verzije od 96 kW (130 KS) i 250 Nm te od 160 kW (218 KS) i 300 Nm.
U Renaultu navode kako novi elektromotor pruža pravi užitak vožnje električnog automobila, uz dinamično i uglađeno ubrzanje bez trzaja. Renault Megane E-Tech Electric ubrzava s mjesta do 100 km/h za 7,4 sekunde, a maksimalna je brzina ograničena na 160 km/h. Uz slabiji motor ide i manja baterija, i bit će u ponudi samo za fizičke osobe, dok snažniji motor ide uz jaču bateriju, a ova je opcija namijenjena i fizičkim i pravnim osobama, prenosi Autonet.hr.
Baterija većeg kapaciteta, uz korištenje punionice s istosmjernom strujom ima mogućnost nadopune baterije za 30 minuta i domet od 300 kilometara. Sa AC punjačem od 22 kW za sat vremena punjenja kapacitet baterije može biti dovoljan za domet od 160 kilometara.