Mercator BH pokrenuo kampanju ‘Misli na sebe, biraj zdravo’

0
782
U sklopu kampanje Mercator predstavlja i širinu asortimana zdrave hrane na svojim policama

Zdrav način života i ishrana sve više postaje važan pokretač izbora namirnica koje su neophodne za održavanje balansa tijela i duha u današnjem veoma stresnom okruženju u kojem živimo.
Mercator BH već godinama podstiče trend promjene načina ishrane uvodeći u svoj asortiman više od 1300 artikala zdrave hrane, 100% prirodnih, provjerene kvalitete. Ovaj put svojim kupcima daruje besplatne savjete u saradnji sa Aidom Šabić koja će nas voditi kroz ovaj projekt sa edukativnim i stručnim savjetima.
“Kada govorimo o ishrani volim posmatrati hranu puno šire od onoga što dolazi na tanjiru. Hrana utiče na naše fizičko, mentalno i emocionalno zdravlje. Ali, često u cijelom procesu zaboravimo uživati i to onda za posljedicu ima brzo odustajanje od usvajanja neke navike. Počinjemo hranu dijeliti na onu koja je zabranjena i onu koja je dopuštena. Na taj način gradimo loš odnos prema hrani. Fokusirajte se na promjenu koju želite postići i ono što želite postati u tom procesu i započnite realizaciju malim koracima svaki dan. Za početak počnimo malim koracima sa što više duginih boja na tanjiru, cjelovitim i nutritivno bogatim namirnicama“, ističe Aida Šabić, Life Coach za nutricionizam i zdravlje.
U sklopu ove kampanje Mercator ujedno predstavlja i širinu asortimana zdrave hrane na svojim policama. Tu možete pronaći sve za dijetetski, dijabetski i sportski program ishrane, zatim sezonsko i eco organsko voće i povrće, te proizvode bez glutena.
“Asortiman kategorije zdrava hrana je u stalnom porastu i veoma smo sretni što donosimo pozitivne trendove na bh. tržište i time svojim kupcima omogućavamo da na jednom mjestu mogu pronaći sve što im je potrebno kako bi svoje prehrambene navike učinili boljim. Cilj nam je iubuduće raditi na podizanju svijesti o važnosti zdravijeg načina života i same ishrane tezajedno sa našim partnerima, a i kupcima, donositi bolje promjene na našem tržištu“, izjavila je Irena Miličević Vukoja, direktorica sektora marketing i PR Mercatora BH.