Naziru se konture buduće trase brze ceste Bihać – Cazin – Velika Kladuša – RH duge 46 km

0
448
Dvije opcije idejnog projekta brze ceste Bihać - Cazin - Velika Kladuša - RH

Konzorcij, kojeg čine Institut za građevinarstvo IG Banja Luka i Trasa Sarajevo, već više od dva mjeseca radi na izradi idejnog projekta brze ceste Bihać – Cazin – Velika Kladuša – Republika Hrvatska. Kako se moglo vidjeti tokom prezentacije koja je održana u okviru EKOBIS sajma, već se naziru konture buduće trase puta duge 46 kilometara.
Prema dostupnim informacijama, trenutno se rade dvije varijante idejnog projekta. Puno zahtjevnija trasa puta je ona koja bi se radila u okviru Prostornog plana Unsko-sanskog kantona (USK) koji je u izradi i na koji se čeka već 20 godina. Ova trasa bi imala 22 tunela i 15 mostova i koštala bi blizu milijardu i 184 miliona maraka.

Prezentovana trasa brze ceste Bihać – Cazin – Velika Kladuša – Republika Hrvatska

Druga, povoljnija trasa izlazi iz okvira projekcija Prostornog plana i imala bi 7 tunela i 10 mostova i koštala bi dvostruko jeftinije, tj. oko 683,5 miliona KM. Sasvim je izvjesno da će se investitor Autoceste FBiH, odlučiti za povoljniju varijantu i u vezi s tim već su postignuti određeni dogovori oko izmjena Nacrta Prostornog plana kantona, navodi RTV USK.
Pored ovog projekta, Autoceste Federacije BiH su prezentirale i druge projekte koje provode u Federaciji, a neki od njih završavaju u Unsko-sanskom kantonu.