Nestlé: Organski rast u prvom polugodištu dostigao 8,1%, prodaja porasla 1,5%

Ukupna prodaja za prvu polovinu 2021. godine porasla je za 1,5% u odnosu na prošlu godinu i iznosi 41,8 milijardi švicarskih franaka

0
276
Nestlé je najavio i novi inovativni plan za suočavanje sa rizicima dječijeg rada u proizvodnji kakaa

Nestlé je danas predstavio svoje polugodišnje rezultate za 2021. godinu. Tom prilikom, Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je da je organski rast kompanije bio jak u većini zemalja, s odličnom prodajom u maloprodajnim kanalima i povratku na out-of-home kanale.
“Kroz brze inovacije, veliku podršku brenda, pojačanu digitalizaciju i snažan menadžment portfolija, izgradili smo temelj za konstantan organski rast u predstojećim godinama. Nestlé će nastaviti da investira, s ciljem budućeg profitabilnog rasta”, kazao je Schneider .
U prvom polugodištu 2021. organski rast kompanije Nestlé dostigao je 8,1%, sa stvarnim internim rastom od 6,8% i rastom cijena od 1,3%. Rast podržava i održivi zamah u maloprodajnim kanalima, te ponovni rast out-of-home kanala, uz povećanje cijena i tržišnog udjela.
Ukupna prodaja za prvu polovinu 2021. godine porasla je za 1,5% u odnosu na prošlu godinu i iznosi 41,8 milijardi švicarskih franaka. Osnovna marža operativne dobiti od trgovanja (UTOP) dosegla je 17,4% i tako ostala nepromijenjena u odnosu na prethodnu godinu. Zarada po dionicama porasla je za 10,5% prema stalnoj valuti i po izvještajnoj osnovi porasla je za čak 8,3%. Protok novca iznosio je 2,8 milijardi švicarskih franaka.
Kompanija očekuje daljnji napredak u upravljanju portfeljem. Inače, Nestlé je u aprilu sklopio ugovor o kupovini The Bountiful Company. Očekuje se da će se transakcija finalizirati u augustu.
Prema procjekcijama za drugu polovinu 2021. godine, očekuje se organski rast prodaje za cijelu godinu u visinu od 5% do 6%. Osnovna marža operativne dobiti pri trgovanju se sadaočekuje da dosegne oko 17,5%.
“Poslovanje Nestlé SEM tržišta za prvu polovinu 2021. usklađeno je s našim ciljevima, dosegnuvši 11,1% organskog rasta. Adriatic regija (HR, SI, BA) je pridonijela tržišnim ciljevima s 10,9% organskog rasta. Kategorije s najvećim rastom su poslastice, Nestlé Professional (za HoReCa), Nestlé Nutrition (dječja hrana) i Purina (hrana za kućne ljubimce). Donirani resursi za podršku zajednicama u prevladavanje ovog izazovnog vremena su 185.000 švicarskih franaka organizacijama Crvenog križa i bankama hrane. Povećali smo ulaganja u naš lokalni projekat u BiH, Zdravo!, Nestlé NeedsYOUth, Čista umjetnost, te smo odlučni da nastavimo podržavati lokalnu zajednicu u još većoj obradi tema pravilne ishrane, zapošljavanja mladih i brige za okoliš”, izjavio je Laurentiu-Florin Dimitiru, generalni direktor Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
Nestlé je u proteklom periodu u Bosni i Hercegovini pružio i podršku lokalnim zajednicama putem donacije za pomoć u ubrzanju procesa vakcinacije u iznosu od 100.000 švicarskih franaka.