Nestlé: Polugodišnja prodaja pala za 9,5%, na 41,2 milijarde CHF

0
561
U prognozi za cijelu 2023. godinu Nestlé očekuje organski rast prodaje između sedam i osam posto

Nestlé je danas predstavio svoje polugodišnje rezultate, koji ukazuju da kompanija nastavlja isporučivati čvrst organski rast, te poboljšane marže u prvoj polovini godine.
Organski rast kompanije Nestlé dostigao je 2,8 %, sa stvarnim unutarnjim rastom od 2,6% i rastom cijena od 0,2%. Rast je podržan održivim zamahom u obje Amerike, preduzećima Purina PetCare i Nestlé Health Science.
Prodaja dijelova poslovanja i devizno poslovanje smanjili su prodaju za 12,3%. Ukupna prodaja smanjila se za 9,5% i iznosi 41,2 milijarde CHF (prva polovina 2019: 45,5 milijardi CHF).
Interno usklađena profitna marža (UTOP) postigla je 17,4%, što je porast za 30 baznih bodova. Profitna marža (TOP) povećala se za 140 baznih bodova na 16,9%.
Zarade po dionici povećale su se za 22,2%, te sada iznose 2,06 CHF na temelju izvještavanja. Usklađena zarada po dionici porasla je za 0,5% u stalnoj valuti i smanjila se za 5,9% na temelju izvještavanja na 2,01 CHF.
Slobodni novčani tok smanjio se za 19,1%, te sada iznosi 3,3 miliona CHF, uglavnom zbog odgođene isplate dividendi od povezanog društva i niže iskazane prodaje.
Upravljanje portfolijem odvija se po planu. Nestlé društvo istražuje strateške mogućnosti, uključujući moguću prodaju dijelova poslovanja s vodom u Sjevernoj Americi i poslovanja s mlijekom od kikirikija, Yinlu, te konzerviranom rižinom kašom u Kini. Isto tako, Nestlé društvo dovršilo je prodaju udjela od 60% u poslovanju brendom suhomesnatih proizvoda Herta (hladni naresci i mesne prerađevine) društvu CasaTarradellas.
Perspektiva za 2020. godinu: Očekuje se cjelogodišnji organski rast prodaje između 2% i 3%. Očekuje se poboljšanje interno usklađene profitne marže, porast temeljne zarade po dionici u stalnoj valuti i učinkovitosti kapitala. Ove se smjernice temelje na trenutnim saznanjima o razvoju pandemije Covid-19 i ne predviđaju nikakva značajna pogoršanja na temelju postojećih uslova.
“Pandemija Covid-19 i dalje utječe na ljude u cijelom svijetu. Nestlé i dalje odolijeva, unatoč okolini koja se brzo mijenja i nastavlja isporučivati čvrst organski rast, te poboljšane marže u prvoj polovici. Navedeni rezultati dokazuju spremnost našeg poslovanja i snagu našeg raznovrsnog portfolija na svim geografskim područjima, kategorijama proizvoda i kanalima. Uz ponašanje potrošača koje se mijenja brže nego ikad prije, prilagođavamo se ovoj novoj stvarnosti osnažujući inovacije i iskorištavajući svoje digitalne sposobnosti”, izjavio je Mark Schneider, glavni izvršni direktor kompanije Nestlé.