Nestlé: U prvom kvartalu prodaja pala za 6,2 posto

0
581
Organski rast dostigao je 8,5%, sa realnim internim rastom od 1% i rastom cijena od 7,5%

Svjetska prehrambena kompanija Nestlé predstavila je poslovne rezultate za prvih kvartal ove godine. Stopa organskog rasta dostigla je 4,3%, uz stvarni interni rast (RIG) od 4,7%, te smanjenje cijena od -0,4%. Rast je rezultat snažnog zamaha u Americi i zoni EMENA (Evropa, Srednji Istok i Sjeverna Afrika), dok je pad prodaje zabilježen u zoni Azije, Okeanije i subsaharske Afrike.
U izvještaju se dalje navodi da je u prva tri mjeseca ove godine ukupna prodaja smanjena za 6,2%, i iznosila je 20,8 milijardi švicarskih franaka (prvi kvartal 2019: 22,2 milijarde CHF). Akvizicije umanjenje za deinvestiranje su utjecale na smanjenje prodaje za 4,7%, a međunarodna razmjena za 5,8%.
Iz kompanije Nestlé navode da se upravljanje portoflijem odvija prema planu. Prodaja kompanije za sladoled u SAD-u kompaniji Froneri za četiri milijarde dolara finalizirana je 31. januara 2020. godine. Finalizacija prodaje 60% udjela u Hertacharcuterie (narezi i mesni proizvodi) kompaniji CasaTarradellas očekuje se u prvoj polovini 2020. godine.
Kompanija Nestlé je odlučila je istražiti strateške opcije za svoje Yinlu kikirikijevo mlijeko i konzerviranu kašu od riže u Kini, što ne isključuje mogućnost njihove potencijalne prodaje. Nestlé će zadržati i nastaviti razvijati kompaniju Nescafé i njene proizvode gotove kafe.
Budući da je još uvijek prerano za procjenu punog utjecaja pandemije Covid-19, za sada nema promjene u ranije postavljenim smjernicama Nestlé za 2020. godinu. Očekuje se kontinuirano povećanje organskog rasta prodaje i interno usklađene profitne marže. Očekuje se i organski rast zarade po dionici u stalnoj valuti, te porast efikasnosti kapitala.
“Zdravlje i sigurnost naših zaposlenika, poslovnih partnera i održivost zajednica u kojima djelujemo su nam izuzetno važni. S tim ciljem, fokusirani smo na pružanje podrške našim uposlenicima na mnogo načina, od osiguravanja sigurnosne opreme, do omogućavanja rada kod kuće, ali i poslovnim partnerima čije se poslovanje dijelom oslanja na Nestlé, podrškom HoRaCa partnerima s pogodnostima odgode plaćanja. Također, odlučili smo ne koristiti vladine mjere pomoći, a lokalnom Crvenom krstu, te bolnicama u Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini smo donirali novčane donacije i proizvode u vrijednosti višoj od 100.000 eura. I u narednom periodu nastavljamo podržavati lokalno društvo“, izjavio je Laurentiu Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.