Nissan redizajnirao logotip za novo, digitalno doba

0
568
Dvodimenzionalni logotip Nissana predstavljen je na novom električnom SUV-u Ariya

Nakon 20 godina, predstavljena je nova verzija Nissanovog logotipa. Novi Nissanov logotip dijelom ostaje vjeran tradiciji, i označava zaokret marke prema budućnosti.
Nissanov logotip posljednjih je 20 godina bio simbol vozila, djelovao je kao znak raspoznavanja, te odražavao filozofiju osnivača Yoshisukea Aikawe koja glasi: Ako je vaše uvjerenje čvrsto i nepokolebljivo, prodrijet će čak i u Sunce.
S izradom novog logotipa Nissana počelo je još 2017. kada je Alfonso Albaisa, potpredsjednik Nissanova globalnog odjela za dizajn krenuo istraživati nove mogućnosti vizualnog identiteta marke, piše Autonet.hr. Nakon brojnih skica i nekoliko maketa, stvoren je dvodimenzionalni logotip kakav je predstavljen na novom električnom modelu, SUV-u Ariya.
Novi dizajn omogućio je prijelaz iz krutog industrijskog dizajna u profinjen i topao dizajn s digitalnim potencijalom. Njime se označava evolucija Nissana kao pružatelja naprednih usluga mobilnosti, a ne samo proizvođača tradicionalnih automobila, poruka je koju kompanija ovom promjenom želi poslati.