Citroën C3 facelift: Još više osobenosti i udobnosti

0
2047
Boje krova usklađene su s bojom osvrtnih ogledala i obruba stražnjih trokutastih stakala

Citroën predstavlja redizajnirani C3, nasljednika treće generacije vozila C3, najprodavanijeg modela Marke na svijetu (prodano oko 4,5 miliona primjeraka od njegovog prvog pojavljivanja na tržištu) i primjer istinskog tržišnog uspjeha sa 750.000 prodanih modela od njegovog puštanja u prodaju krajem 2016. godine.
Novi identitet marke Citroën: moćan izgled prednjeg dijela vozila u kojem se odražava novi potpis Marke, inspiriran konceptnim automobilom CXPERIENCE, opremljen je novim LED svjetlima. Dozu boje i svježine donose i umeci koji okružuju svjetla za maglu koja su smještena na donjem dijelu.

Više mogućnosti personalizacije zahvaljujući 97 mogućih kombinacija vanjskog izgleda

Novi motivi na obrubima stražnjih trokutastih stakala (čiji oblik podsjeća na dizajn kapsula na oblogama Airbump®) također naglašavaju usklađen dizajn automobila, ali i njegov izgled iz bočne perspektive.
Stražnji kraj zadržao je glatke linije među kojima se ističu stražnja svjetla čiji tehnološki napredan svjetlosni potpis s efektom 3D ističe vrijednost koju ima facelift Citroën C3. Na središnjem dijelu vrata prtljažnika nalaze se sjajni crni ševroni s kromiranim obrubom koji daju moderan izgled stražnjem dijelu vozila.
Više mogućnosti personalizacije zahvaljujući 97 mogućih kombinacija vanjskog izgleda, uključujući nove boje karoserije (crvena Elixir i plava Spring), novi paket Color i novu boju krova, nove krovne naljepnice vanjske ukrasne elemente i nove mogućnosti uređenja unutrašnjosti (opcija Techwood, koja u prostor unosi toplinu, i opcija Emeraude, koja unosi dinamičnost). Tu su i tri jedinstvene krovne naljepnice, dvije nove vrste aluminijskih naplataka od 16″ i 17″ (dvobojni crni polirani naplatci od 16″ Hellix dostupni su u opciji uz naplatke od 16″ Matrix ili aluminijske naplatke od 17″ Vector) i tri mogućnosti unutarnjeg uređenja od čega su dvije sasvim nove.
Tu je i novi dizajn elemenata Airbump®, vizualnog potpisa Marke kao i novi nivo udobnosti u vozilu zahvaljujući činjenici da su u ovaj segment po prvi put ugrađena nova sjedala Advanced Comfort koja se obično pojavljuju samo u višim segmentima, zatim 12 mogućih tehnoloških rješenja za pomoć u vožnji i brojne internetske usluge: Connect Assist za pružanje pomoći na cesti/hitne slučajeve, Connect Nav i pripadajući dodirni zaslon od 7’’ i Connect Play koji služi poput produžetka pametnog telefona.
Okretna, kompaktna i svestrana, ova limuzina s pet vrata i kompaktnom dužinom (3,99 m) izuzetno je udobna u vožnji zahvaljujući posebnoj pozornosti koja je posvećena udobnosti ovjesa, koja postavlja standarde u segmentu, i pozornosti koja je posvećena zvučnoj izolaciji.

Kabina novog C3 je pomak u višu klasu i pruža putnicima iznimnu udobnost

Novi C3 već na prvi pogled ostavlja dojam prostranosti i sprijeda i straga, za što su zaslužni mnogobrojni i dobro osmišljeni pretinci, kao i veliki obim prtljažnika od 300 litara.
Novi C3 ima učinkovite, efikasne i štedljive motore najnovije generacije koji su homologirani u skladu sa zahtjevima emisijske norme Euro 6:
– trocilindarski benzinski motor PureTech 83 (PureTech 83 S&S BVM5) i 110 (PureTech 110 S&S BVM6)
– dizelski motor Diesel BlueHDi 100 (BlueHdi 100 S&S BVM5).
Novi C3 dostupan je i uz motor s automatskim mjenjačem EAT6 (PureTech 110 S&S EAT6).
Novi C3 bit će dostupan na tržištu Bosne i Hercegovine u proljeće ove godine.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE:
Dužina: 3,99 m
Širina: 1,75 m
Visina: 1,47 m
Međuosovinski razmak: 2,54 m
Obim prtljažnika: 300 l