Osvježena Škoda Octavia: Svjetska digitalna premijera 14. februara

Najprodavaniji brend će biti predstavljen u virtuelnom studiju i naslužbenim društvenim mrežama Škoda Auta

0
87
Virtuelni studio pruža mogućnost digitalnog istraživanja osvježene Octavije

Bliži se svjetska premijera osvježene Škode Octavije: Škoda Auto će u srijedu, 14. februara u 10 sati, otkriti svoj ažurirani bestseler. Događaj će se održati u virtuelnom studiju i prenosit će se na portalu Škoda Storyboard i Škodinom službenom YouTube kanalu.
Posjetitelji Virtualnog studija moći će prvi put izbliza pogledati osvježenu Škoda Octaviju. Ova sveobuhvatna prezentacija uključuje karoserije hatchback i kombi karavan, kao i Sportline i RS verzije.

Kratki videosnimci, uključujući izjave stručnjaka i mnoštvo drugog informativnog materijala, pružaju detalje o ažuriranju eksterijera i unutrašnjosti modela, novim tehnologijama i različitim opcijama pogonskog sklopa.
Najprodavaniji brend može se pohvaliti moderniziranim izgledom, sa redizajniranim prednjim i zadnjim dijelom i novodizajniranim prednjim svjetlima s elementima kristala. Osim toga, Octavia dolazi sa dodatno poboljšanim aktivnim i pasivnim sigurnosnim funkcijama.

Škoda Auto novom strategijom ima za cilj da do 2030. godine bude jedan od pet najprodavanijih brendova u Evropi sa atraktivnom linijom u segmentima ulaznog nivoa i dodatnim e-modelima. renutno svojim kupcima nudi 11 serija putničkih automobila: Fabia, Scala, Octavia i Superb kao i Kamiq, Karoq, Kodiaq, Enyaq,Enyaq Coupé, Slavia i Kushaq. U 2023. godini kupcima širom svijeta isporučeno je više od 866.000 vozila.