Peugeot 508 HYbrid i 508 SW HYbrid stigli na tržište BiH

0
734
Najjeftini Peugeot 508 HYbrid sa motorom 1.6 snage 225 KS i opremom Allure košta 74.164 KM

U želji Peugeota da svaki novi lansirani model prati električna izvedba, novi model 508 HYbrid i 508 SW HYbrid uspješno su prošli certifikacijske testove prema novom WLTP protokolu ispitivanja s impresivnim rezultatima (508 HYbrid: 29 g CO₂/km (1,3 l/100 km) i min. 54 km dometa u 100% električnom načinu rada; 508 SW HYbrid: 30 g CO₂/km (1,3 l/100 km) i min. 52 km dometa u 100% električnom načinu rada).
Time što je u svoju ponudu uključio novi priključni hibridni motor snage 225 KS/165 kW i CO₂ emisijama na nivou najboljih na tržištu hibridnih vozila, Peugeot je dodatno ojačao svoju strategiju za električni pogon s dinamičko učinkovitim vozilima koja osiguravaju nesmetan energetski prijelaz.
Ovom ponudom Peugeot je uspio izjednačiti ukupne troškove vlasništva i upotrebe vozila sa motorom s unutrašnjim sagorijevanjem s troškovima za priključne hibride.
Novi Peugeot 508 HYbrid i 508 SW HYbrid su, kako saznajemo, već dostupni za naručivanje i na tržištu Bosne i Hercegovine.

Najjeftiniji 508 SW HYbrid sa motorom 1.6 THP (225 FWD) i e-EAT8 košta 76.415 KM

Učinkovitost hibridnih motora

Novi Peugeot 508 HYbrid i novi 508 SW HYbrid bit će dostupni s kombinacijom motora PureTech s 180 KS (ili 132 kW) i elektromotora sa 110 KS (ili 80 kW) za maksimalno ukupnu kombiniranu snagu 225 KS (165 kW) tokom pogona na prednje točkove.
Hibridni motor koji će se ugrađivati u nove Peugeot 508 i 508 SW je usavršen kako bi pružio još više užitaka u vožnji. Troškovi njegove upotrebe optimalno su smanjeni zahvaljujući učinkovitosti koja je među najnižim na tržištu hibridnih vozila i zahvaljujući CO₂ emisijama u vrijednosti 29 grama po kilometru prema testnom postupku WLTP.
Sa Peugeotom 508 HYbrid i 508 SW HYbrid troškovi vlasništva i upotrebe za motor BlueHDi 130 EAT8 izjednačili su se sa troškovima za izvedbu s priključnim hibridnim motorom (ovisno o važećem poreznom zakonodavstvu). Troškovi za preduzeća izračunati su na osnovu pretpostavke da vozilo godišnje prijeđe 30.000 kilometara, od toga 65% u hibridnom načinu rada i 35% u načinu rada na 100% električni pogon. Za fizičke osobe je napravljen izračun na osnovu pretpostavke da osoba godišnje prijeđe 15.000 kilometara u omjeru 50/50 tokom vožnje u hibridnom načinu rada i 100% električnom načinu rada.

Radikalno učinkovit hibrid: 54 KM dometa na 100% električni pogon

Baterija kapacitete 11,8 kWh osigurava limuzinskoj izvedbi 54 kilometara dometa u 100% električnom načinu prema standardu WLTP, a izvedbi SW 52 kilometara. Na stanici Wallbox napuni se za manje od jednog sata i 45 minuta (punjač 6,6 kW je dostupan uz doplatu, 32 A).
Ugradnja pogonskog sklopa i baterije obavljena je bez negativnog utjecaja na višeenergijsku konstrukcijsku platformu EMP2. Zapremina u unutrašnjosti ostaje nepromijenjena, a zapremina prtljažnog prostora ostaje ista kao kod izvedbi sa motorom s unutrašnjim sagorijevanjem (487 litara kod Peugeota 508 i 530 litara kod Peugeota 508 SW).
Ponuda će biti dostupna u cijelom svijetu sa tri nivoa opreme: Allure (i Allure Business) ultra opremljena ponuda za širok krug potrošača, GT Line za dinamičku vožnju, GT kao ekskluzivna izvedba visoko cjenovne klase s inovativnim presvlakama Alcantara u sivoj Gréval koja je dostupna serijski.

Cijene variraju od motora i opreme

Najjeftiniji Peugeot 508 sa dizel motorom 1.5 BlueHDi snage 96 kW/130 KS i 6-stepenim ručnim mjenjačem, sa opremom Active na tržištu BiH koštat će 49.218 KM (sa PDV-om). Isti takav model sa automatskim 8-stepenim mjenjačem košta 52.969 KM, dok snažniji 508 sa motorom 2.0 BlueHDi snage 120 kW/163 KS i EAT8 automatskim mjenjačem košta 55.595 KM. Od dizelaša najskuplja je 508-ica sa motorom 2.0 BlueHDi snage 130 kW/ 177 KS i EAT8 automatikom te GT opremom koji do registracije košta 69.850 KM.
Peugeot 508 HYbrid sa motorom 1.6 THP 180 (FWD – pogon na prednje točkove), snage 165 kW/ 225 KS, e-EAT8 automatik, sa opremom Allure košta 74.164 KM. Isti hibridni model sa opremom GT Line košta 77.934 KM, a sa GT opremom 83.542 KM.
Peugeot 508 u SW (karavanskoj) izvedbi sa dizelskim motorom 1.5 BlueHDi, snage 96 kW/130 KS, ručnim 6-stepenim mjenjačem i opremom Active (sa PDV-om) 51.468 KM, sa opremom Allure 55.032 KM i GT Line opremom 58.802 KM. Isti model sa automatskim 8-stepenim EAT8 mjenjačem košta 55.220 KM, 58.784 KM i 62.554 KM (ovisno od opreme).
Peugeot 508 SW sa 2.0 BlueHDi motorom snage 120 kW/ 163 KS i EAT8 automatskim mjenjačem
košta (ovisno od opreme): 57.846 KM, 61.410 KM i 65.180 KM.
Najskuplji je 508 SW sa 2.0 BlueHDi motorom snage 130 kW/177 KS i EAT8 mjenjačem sa GT opremom po cijeni od 72.664 KM, dok su nešto jeftiniji sa opremom GT Line (66.493 KM) i opremom Allure (62.723 KM).
Kod hibrida 508 SW HYbrid sa motorom 1.6 THP 180 (225 FWD) i e-EAT8 mjenjačem košta 76.415 KM (oprema Allure), 80.185 KM (GT Line) i 86.356 (GT).

Tehničke karakteristike HYbrid 225 e-EAT8
Dužina (m): 4.75
Širina (m): 1.859
Visina vozila spremnog za vožnju: 1.403
Međuosovinski razmak (m): 2.793
Mini volumen prtljažnika (l): 487
Maxi volumen prtljažnika (l): 1.537
Masa praznog vozila, uključujući vozača (kg): 1.864
Benzinski motor
Zapremnina (cm3): 1.598
Broj cilindara / raspored: 4 u liniji
Broj ventila po cilindru: 4
Najveća snaga kW CEE/ks DIN na br. okr./min: 133/181 na 6.000
Najveći obrtni moment u Nm CEE na br.okr /min: 300 Nm na 3.000
Električni motor
Najveća snaga sprijeda kW CEE/ks DIN na br. okr./min: 81 kW/110 na 2.500
Najveći obrtni moment u Nm CEE na br.okr/min: 320 Nm
Domet u km NEDC: 63
Domet u km WLTP: 54
Hibridni motor
Ukupna snaga hibridnog sklopa (kW CEE): 165/225
Najveći obrtni moment (Nm CEE): 360
Performanse, emisije i potrošnja
Najveća brzina Sport mod (km/h): 240
Najveća brzina Električni mod (km/h): 135
0 – 100 Km/h (s) samo vozač: 8,4