Peugeot predstavio novi 308 SW

0
514
Novi Peugeot 308 SW evoluirao je od posljednjeg modela – dulji je, niži i elegantniji

Peugeot je predstavio svoji novi model 308 SW s jedinstvenom siluetom čiji je primarni cilj da ponudi velik tovarni prostor, prostranost i praktičnost. Ovo vozilo iz segmenta kompaktnih karavana krasi izražajan stil naglašen elegantnim profilom i sofisticiranim stražnjim dijelom.
Novu 308-icu krasi i novi grb marke Peugeot na prednjoj maski koja mu je u potpunosti prilagođena.
Prednja stanjena i dobro oblikovana svjetla izvedena su u LED tehnologiji već od prvog nivoa opreme ističu dinamičan izgled i identitet novog Peugeota 308 SW. U njihovom produžetku su dnevna svjetla u obliku kuke na prednjem odbojniku.

Prednja svjetla su stanjena i izvedena u LED tehnologiji

U izvedbama GT/GT Pack Full LED prednja svjetla još su tanja i opremljena su tehnologijom Peugeot Matrix LED za veću učinkovitost i sigurnost u svakodnevnoj vožnji. Stražnja svjetla izvedena su u Full LED tehnologiji i oblikovana kao tri linije koje stvaraju moderan svjetlosni potpis karakterističan za Marku.
Novi Peugeot 308 SW osim svoje privlačnosti nudi i prostranost za putnike zahvaljujući duljini od 4,64 m ((+6 cm) i međuosovinskom razmaku od 2,73 m (duži 55 mm nego u limuzini), čime se dobiva 129 mm prostora za noge u drugom redu i maksimalno povećava obim prtljažnika.

Prtljažni prostor ima raspon od 608 do 1634 litre (s preklopljenom klupom)

Klupa u drugom redu se može preklopiti u tri dijela (40/20/40), a komande za preklapanje smještene su u prtljažniku. Vrata prtljažnika imaju električni pogon što olakšava njihovo otvaranje i zatvaranje kad su vam ruke zauzete, a podnica prtljažnika ima dva položaja. Tovarni obim ima raspon od 608 do 1634 litre (s potpuno preklopljenom klupom).
Na izvedbama s motorima s unutarnjim sagorijevanjem prtljažnik ispod police ima sljedeći obim: kad je podnica u donjem položaju, obim iznosi 608 litara vode, a tu su i pretinci ispod poda.
Novi Peugeot 308 SW, čija je visina sada niža za 20 mm i sada iznosi 1,44 m a stražnji prevjes produžen za 21 cm u usporedbi s limuzinom, optimiziran je i u pogledu aerodinamike s koeficijentom Cx od 0,277 i SCx od 0,618 m čime se postiže smanjenje emisija CO₂ i potrošnje goriva.
Posebne gume za novi Peugeot 308 SW dolaze u dimenzijama od 16 do 18 inča, u kategorijama klase A i A+ smanjenog otpora kotrljanja, a sve u skladu s kriterijima koje je Marka postavila u pogledu iznimnih voznih osobina.

Novi 308 SW uvodi promjene i u pogledu sistema Peugeot i-Cockpit®

Zahvaljujući tehnološkim inovacijama novi 308 SW uvodi promjene i u pogledu sistema Peugeot i-Cockpit® a novi doživljaj s više ergonomije i većim užitkom u vožnji omogućava: novi kompaktni upravljač s ugrađenim komandama uz mogućnost grijanja, digitalna trodimenzionalna instrumentna ploča smještena u nivou očiju i ima digitalni zaslon od 10″ (od nivoa opreme Active Pack, dok je u izvedbi GT instrumentna ploča trodimenzionalna), središnji dodirni zaslon od 10″ visoke rezolucije, inovativni multimedijski sistem nudi internetske usluge, poput pametnog telefona, i-prekidači zamjenjuju fizičke komande klima-uređaja, mogućnost povezivanja dva telefona putem Bluetootha u isto vrijeme (četiri USB C utičnice, bežično punjenje).
Klima-uređaj dolazi s potpuno novim sistemom za toplinsku udobnost putnika. Radi poboljšanja kvalitete zraka novi 308 SW opremljen je sistemom AQS (Air Quality System) koji kontinuirano nadzire kvalitet zraka koji ulazi u putnički prostor te sam može aktivirati recikliranje zraka. Za više bezbrižnosti od nivoa opreme GT naviše postoji i Clean Cabin, sistem za pročišćavanje zraka s filtracijom štetnih plinova i čestica. Kvaliteta zraka prikazuje se na središnjem dodirnom zaslonu.

Stražnja svjetla izvedena su u Full LED tehnologiji i oblikovana kao tri linije

Novi Peugeot 308 SW ima najnoviju generaciju sistema za pomoć u vožnji koji uvode poluautonomnu vožnju, čime se postiže još veći nivo sigurnosti, s paketom Drive Assist 2.0 (dostupno krajem godine). Sastoji se od prilagodljivog regulatora brzine s funkcijom Stop & Go (automatski mjenjač EAT8) i sistema za održavanje vožnje u traci, a tu su i tri nove funkcije za vožnju na odvojenim kolnicima: poluautomatska promjena vozne trake, preporučivanje brzine unaprijed i prilagođavanje brzine u zavoju.
Novi Peugeot 308 SW razvijen je na modularnoj platformi s različitim nivoima snage EMP2 (Efficient Modular Platform), što omogućuje vrlo raznoliku ponudu izvedbi. Već od samog puštanja u prodaju dostupne su dvije izvedbe punjivih hibridnih motora.
Novi Peugeot 308 SW dolazi s više vrsta motora: punjivi hibridni (Hybrid 225 s električnim 8-stepenim automatskim mjenjačem e-EAT8, Hybrid 180 s električnim 8-stepenim automatskim mjenjačem e-EAT8), benzinski (PureTech 110 S&S sa 6-stepenim ručnim mjenjačem, PureTech 130 S&S sa 6-stepenim ručnim mjenjačem i PureTech 130 S&S s automatskim mjenjačem EAT8), te dizelski (BlueHdi 130 S&S sa 6-stepenim ručnim mjenjačem i BlueHdi 130 S&S s automatskim mjenjačem EAT8).
Inače, litij-ionska baterija je kapaciteta 12,4 kWh i snage 102 kWh, a u vozilu postoje dvije vrste ugrađenih punjača koji zadovoljavaju sve potrebe kupaca i odgovaraju svim njihovim sistemima za punjenje. To su jednofazni punjač od 3,7 kW u serijskoj opremi i jednofazni punjač od 7,4 kW u opcijskoj opremi.
Procijenjeno vrijeme punjenja: uređaj Wall Box (32 A) od 7,4 kW omogućuje potpuno punjenje za 1 h 55 min putem jednofaznog ugrađenog punjača (7,4 kW); jača utičnica (16 A) omogućuje potpuno punjenje za 3 h 50 min putem jednofaznog ugrađenog punjača (3,7 kW), dok standardna utičnica (8 A) omogućuje potpuno punjenje za 7 h 5 min putem jednofaznog ugrađenog punjača (3,7 kW).