Pokrenuta kampanja za podizanje turističke atraktivnosti BiH

0
401
U zimskom ambijentu Trebevića pokrenuta promo-kampanja BiH kao najuzbudljivije destinacije na TripAdvisoru

Federalna ministrica okoliša i turizma Edita Đapo i administratorica Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) Samantha Power u zimskom ambijentu Trebevića pokrenule su promotivnu kampanju BiH kao najuzbudljivije destinacije na TripAdvisoru, najvećoj svjetskoj platformi za putovanja.
Ministrica Đapo naglasila je da u BiH imaju značajne znamenitosti koje su među najljepšim u Evropi.
“Međutim, suočavamo se s mnogo izazova, kako da taj turistički potencijal koji imamo maksimalno iskoristimo i stavimo u funkciju ekonomskog razvoja naše zemlje. Projekat koji danas slavimo jeste pokretanje jedne međunarodne promocije BiH sa TripAdvisorom koji predstavlja globalnu svjetsku internet platformu za turizam”, navela je Đapo.
TripAdvisor kampanju finansira Federalno ministarstvo okoliša i turizma, a implementira Privredna komora FBiH uz podršku USAID Turizam projekta. Cilj kampanje je, kako je rečeno, podizanje turističke atraktivnosti BiH na prioritetnim tržištima poput Austrije, Njemačke, Turske, Srbije, Hrvatske te državama Perzijskog zaljeva.
“Čast mi je što sam na Trebeviću gdje mogu pokrenuti ovu kampanju koja poziva sve da osjete ovu ljepotu koja oduzima dah. Ovo je narod koji ima mnogo toga za ponuditi. Ljudi ovdje imaju priliku Bosnu i Hercegovinu pretvoriti u novu veliku turističku destinaciju u Evropi. Prije pandemije na turizam je otpadalo gotovo 10 posto BDP-a ove zemlje i uz pravi pristup oporavku nakon pandemije u ovoj industriji, ona može dodatno porasti”, kazala je Power.
USAID je tokom protekle decenije podržao napore na promociji turizma u BiH.
“Podržali smo vas u izgradnji Via Dinarice, uspjeli smo razviti jednu stazu za pješačenje svjetskog nivoa. Panedmija je to zaustavila, ali kada dođe do prekretnice, što će se desiti, USAID ostaje spreman da pomogne BiH da ponovno oživi te ture. Projekat USAID turizam nastoji i privući veći broj međunarodnih letova u BiH. Radi se o putnim agencijama i tour operaterima da organizuju veći broj dolazaka u zemlji. Kada se povuče pandemija, turizam može još jednom postati motor ekonomskog razvoja BiH kao izvor ponosa koji ujedinjuje ljude iz svih sfera”, poručila je Power.
“Kampanja sadrži 26 interesantnih mjesta, pomno odabranih i već je prikazala najbolje što BiH ima za ponuditi”, rekao je direktor Destinacija za TripAdvisor Justin Reed.
Također, na današnjoj promociji kampanje prisustvovala je i ministrica trgovine i turizma Republike Srpske Suzana Gašić.