Predstavljena digitalna rješenja platforme Oracle CX

0
922
Oracle CX prezentacija u Sarajevu: Digitalizacijom korisničkog iskustva do prednosti na tržištu

U modernom poslovanju kvalitet roba i usluga nije više jedini kriterij po kojem se kompanije razlikuju jedna od drugih. U kompaniji Oracle su svjesni da su klijenti danas sofisticirani i njihovo iskustvo s brandom govori o tome da li će mu se vratiti ili tragati za novim iskustvima.
Na prezentaciji koju je u Sarajevu organizovala kompanija Oracle bilo je riječi o ovoj temi u okviru digitalne transformacije javnog sektora, sljedeće generacije iskustva klijenata i modernog marketinga.
Predstavljena su i digitalna rješenja platforme Oracle Customer Experience (Oracle CX) koja su stvorila jaku i uspješnu vezu između organizacija i njihovih klijenata. Svjedoci smo da novije generacije klijenata, kao što je generacija Z kojoj pripadaju osobe rođene između 1995. i 2001. godine, obraćaju izuzetnu pažnju na korisničko iskustvo i, shodno tome, nastavljaju odnos sa brendom ili organizacijom.
S obzirom na to da su danas kupci sofisticiraniji i neprestano traže nove načine da komuniciraju s proizvodima i uslugama, potrebno je posebnu pažnju obratiti na taj segment koji utiče na rast poslovanja i gledati očima svojih klijenata.
“Oracle je organizovao skup kako bi predstavio digitalnu transformaciju s posebnim fokusom na javni sektor gdje smo ukazali na rješenja koja se bave korisničkim iskustvom i kako da se isto poboljša u korist krajnjeg korisnika. Oracle je cloud kompanija koja fokus stavlja na korisničku upotrebu rješenja i trenutno smo lideri na svjetskom tržištu. Veliki broj enterprise institucija i javnih preduzeća koristi Oracle rješenja u svakodnevnom poslovanju. Novom generacijom CX – Customer Experience rješenja Oracle postavlja najsavremeniije standarde poslovanja u javnom sektoru”, istakao je Vladimir Knežević, Leader and Sales Director Application for Adriatic Oracle.

Skupu su prisustvovali predstavnici kompanije Oracle, javnog sektora i svijeta biznisa

Također je navedeno kako bh. kompanije i institucije moraju krenuti ukorak sa modernim rješenjima za korisnička iskustva koji će zadovoljiti njihove klijente, a samim tim ih dovesti u povoljnije pozicije na tržištu.
Na konferenciji su zapažena predavanja imali: Jovana Vidaković, Sales Executive Oracle BiH, Anand Subramanian, ECEMEA Business Development Director, Faruk Jazić, Leader, CX Co-Innovation, Europe, Carina Bennefors, Leader Solution Engineering CEE, CIS & Israel, Sinan Gunal, Labrys Consulting, Istanbul, Turkey i Davud Bećirević, Comtrade System Integration Sarajevo.
Skupu su prisustvovali istaknuti predstavnici kompanije Oracle, javnog sektora, te svijeta biznisa.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here