Bosnu i Hercegovinu će na Grand Prix Cannes Young Lions 2022. takmičenju predstavljati mlade lavice agencije McCann Sarajevo, Nadina Tanović Borovina i Sonja Kušumović.
Njihov kreativni rad, prijavljen u kategoriji PR, osvojio je najveći broj glasova žirija, te je okarakteriziran kao ‘konceptualno najsnažnije rješenje, bazirano na jednostavnoj igri riječi, obojeno neophodnom dozom humora, sa izuzetnim PR potencijalom i mogućnošću velikog odjeka u medijima’, stoji u obrazloženju žirija ovogodišnjeg takmičenja Young Lions BiH.
Young Lions BiH je takmičenje koje se realizira u saradnji sa Cannes Lions, pod pokroviteljstvom Branding konferencije. Namijenjeno je mladim profesionalcima starosti do 31 godine. Ove godine zadatak je bio da odgovore na brief Udruženja Pomozi.ba, neprofitne i nevladine organizacije, nastale 2012. godine sa ciljem da transparentno pomognu socijalno ugroženom stanovništvu u BiH. Za realizaciju zadatka imali su na raspolaganju 24 sata.
Pobjednički tim – Nadinu i Sonju očekuje jedinstvena prilika da učestvuju u digitalnom izdanju Cannes Young Lions 2022. koje će biti održano u periodu od 16.05. do 06.06.2022.
Ove godine žiri u sastavu Mirka Modrinić (Pristop), Vladimir Ćosić (Represent Communications), Darko Bosnar (ImagoOgilvy) i Adela Čomić (Udruženje Pomozi.ba) nije proglasilo najbolji rad u kategoriji Dizajna, dok je u kategoriji Digital najbolje rješenje ponudio tim agencije Degordian BH.
Takmičenje Young Lions BiH ove godine odvijao se pod motom ‘Cannes you bite?’
Proglašeni pobjednici Young Lions BiH takmičenja
Nadina Tanović Borovina i Sonja Kušumović predstavljaju BiH na Grand Prix Cannes