Sa proizvodne linije sišao je 100.000-ti primjerak modela Porsche Taycan. Ovaj automobil koji označava prekretnicu je napustio proizvodnu traku oko tri godine nakon što je proizvodnja počela u glavnoj fabrici u Zuffenhausenu u septembru 2019. godine. NeptuneBlueTaycanTurbo S je namijenjen za kupce u Ujedinjenom Kraljevstvu.
“Veoma smo zadovoljni što smo tako brzo dostigli ovu prekretnicu u proizvodnoj historiji uprkos nedavnim izazovima koje predstavlja nestašica poluvodiča i nestabilna situacija oko virusa Covid“, kaže KevinGiek, potpredsjednik odjela Model Line Taycan te dodao da su sa
Taycanom napravili izrazito uspješan početak u električnom dobu.
Tri najbolja pojedinačna tržišta za potpuno električne sportske automobile trenutno su SAD i Kina i Velika Britanija/Republika Irska. Model je sada dostupan u tri stila karoserije – Taycansports sedan, TaycanCrossTurismo i Taycan Sport Turismo. U svakom slučaju, do pet opcija motora je upareno sa pogonom na zadnje ili sve točkove. Domet od 513 kilometara (WLTP) čini Taycan 4S verziju sa najdužim dometom. TaycanTurbo S je trenutni nosilac rekorda najbržeg proizvodnog električnog automobila, sa vremenom od 7 minuta i 33 sekunde na Nürburgring Nordschleife.
Taycan nije samo u proizvodnji dostigao brojku od 100.000. To je magičan broj i u smislu kilometraže, s obzirom da su mnogi kupci već prešli daleko više od 100.000 kilometara u ovom električnom sportskom automobilu. Jean-Hubert Revolon je već od sredine augusta 2020. godine u svom Taycan 4S-u prešao više od 188.119 kilometara. Ovaj poduzetnik u oblasti transporta živi u području Lyona i već je vozio svoj Porsche u gotovo svim susjednim zemljama Francuske, prelazeći dnevne udaljenosti do 1.200 km.
Kao i kupci i zaposleni u Porscheu, novinari koji se bave automobilima su, naravno, među redovnim vozačima Taycana. FrozenBlueTaycan 4S prošao je 100.000 km u ubrzanom testiranju izdržljivosti sa njemačkim automobilskim časopisom Auto Bild. Zahtjevni test izdržljivosti započet je 17. oktobra 2020. godine a završen je u novembru 2022. godine.
Ne samo Taycan, već i njegove najsavremenije proizvodne metode postavljaju standarde u oblastima održivosti i digitalizacije. U Stuttgart-Zuffenhausenu je izgrađen proizvodni pogon visoke tehnologije, sa novom tehnologijom i procesima. Vještačka inteligencija (AI) se koristi u proizvodnji električnih pogonskih sklopova.
Zahvaljujući ‘mašinskom procesu učenja’, na primjer, sistemi kamera procjenjuju kvalitet čak i preciznije od konvencionalnih sistema za praćenje bez AI prilikom utiskivanja broja pogona i predmontaže mjenjača. To također smanjuje radno opterećenje proizvodnog osoblja, jer oni moraju uraditi manje naknadnih provjera. Jedan primjer iz područja procesa i tehnologije koji štede resurse je rekuperacija energije iz robota. Kao i kod Taycana, kinetička energija se pretvara u električnu energiju tokom procesa kočenja i skladišti se uz pomoć kondenzatora visokih performansi. Ako robot ubrza, rekuperirana energija se koristi.