S kontinuiranim snažnim fokusom na dobre ponude i konkurentne cijene, JYSK Bosna i Hercegovina je u finansijskoj godini 2024/25. ostvario izvanredne rezultate u pogledu prometa, EBIT-a i rasta broja kupaca.
U finansijskoj godini 2024/25. (FY25) promet JYSK-a BiH porastao je za 11,4%, na 96.065.900 KM, dok je EBIT dosegnuo 19.894.745,6 KM, što predstavlja rast od 8,4% u odnosu na prethodnu godinu. Istovremeno je poželio dobrodošlicu 72.711 novih kupaca, što predstavlja rast od 7,2%.
“Finansijska godina 2025. bila je izvanredna godina za nas, obilježena snažnim rastom. U izazovnom okruženju kupci sve više traže vrijednost za novac i odlične ponude, a ponosna sam što su naši timovi u svim prodavnicama svakodnevno uspjeli osigurati vrhunsku uslugu. Ovi rezultati potvrđuju da kupci prepoznaju našu kvalitetu i povjerenje koje gradimo. Ovogodišnji rezultati dodatno su dobili na značenju, jer smo obilježili 15 godina JYSK-a u BiH, što potvrđuje dugoročnu stabilnost brenda na ovom tržištu“, izjavila je Vesna Kukić Lončarić, Country direktorica JYSK-a BiH.
Ekspanzija i ključni poslovni dosezi u BiH
JYSK Bosna i Hercegovina nedavno je dodatno ojačao svoju prisutnost na domaćem tržištu kroz kontinuiranu ekspanziju i modernizaciju postojećih prodavnica. Kompanija nastavlja ulagati u razvoj maloprodajne mreže te unaprjeđenje ponude proizvoda za spavanje i uređenje doma. Snažan rast prometa i broj novopridošlih kupaca potvrđuju kontinuiranu potražnju te stabilnu tržišnu poziciju brenda u BiH.

Istovremeno, JYSK BiH aktivno provodi globalnu strategiju ‘Customers’ First Choice’, usmjerenu na pružanje još boljeg iskustva kupcima, optimizaciju procesa i dodatno jačanje digitalnih i logističkih kapaciteta.
JYSK globalno: Snažan rast i širenje na nova tržišta
Ekspanzija je dio JYSK-ovog DNK-a, što potvrđuju i rezultati na globalnom nivou. Tokom FY25 JYSK je ostvario historijske iskorake otvaranjem prvih prodavnica na dva nova kontinenta. U Maroku, u Africi, kompanija je otvorila vlastite prodavnice, dok su u Urugvaju, u Južnoj Americi, prve prodavnice otvorene putem lokalnog franšiznog partnera.
U FY25 JYSK je globalno otvorio 148 novih prodavnica, tako da je kraj finansijske godine kompanija dočekala s ukupno 3.575 prodavnica u 50 zemalja. Od toga se 225 prodavnica u 21 državi vodi putem franšize, dok su preostale 3.350 prodavnice u 29 zemalja u direktnom vlasništvu JYSK-a.
Ovi impresivni rezultati na svjetskom nivou jasno pokazuju razmjere JYSK-ovog poslovanja, ali i stvaraju okvir u kojem BiH nastavlja ostvarivati snažan rast i doprinositi ukupnom uspjehu kompanije.
Smanjenje emisija u prodavnicama
Kao dio JYSK-ovih klimatskih ciljeva, koji su odobreni od strane globalno priznate inicijative Science Based Targets (SBTi), kompanije se obvezala smanjiti emisije iz scope 1 i 2 za 50,4% do kraja FY32. Iako je JYSK otvarao nove prodavnice, rezultati FY25 pokazuju da je istovremeno uspio smanjiti ukupne emisije u scope 1 i 2 za 1,2% u odnosu na FY22.
Većina emisija u scope 1 i 2 dolazi iz prodavnica, a u FY25 JYSK je smanjio emisije po prodavnici za 9% u usporedbi s FY22. U pogledu scope 3, JYSK radi na odvajanju rasta poslovanja od povećanja emisija, a u protekloj finansijskoj godini smanjio je emisije po prodanoj toni proizvoda za 16,5% u odnosu na FY22.
Pogled prema naprijed
Početkom FY26 uvedena je nova globalna strategija ‘Customers’ First Choice’, koja definira ključne prioritete za period 2025-2028.
“U nadolazećem razdoblju nastavit ćemo ulagati u modernizaciju prodavnica, razvoj naših zaposlenika i dodatno poboljšanje iskustva kupaca. Ostajemo vjerni temeljnim JYSK vrijednostima: trgovac, kolega i timski duh – koje su temelj naše uspješnosti i prepoznatljivosti na tržištu Bosne i Hercegovine“, zaključila je Vesna Kukić Lončarić.
FY25 u brojkama – JYSK Bosna i Hercegovina
• 11,4% rasta prometa, ukupno 96.065.900 BAM
• 8,4% rasta EBIT-a, ukupno 19.894.745,6 BAM
• 7,2% rasta broja kupaca, odnosno 72.711 novih kupaca
• 15 godina JYSK-a u BiH
• 9% smanjenja emisija stakleničkih plinova po prodavnici (scope 1 i 2, u usporedbis FY22)
• 16,5% smanjenja emisija po prodanoj toni proizvoda (scope 3, u usporedbi s FY22)













