SEAT lansira novi Leon s ulaganjem većim od 1,1 milijardi eura, u BiH stiže u aprilu

0
811
Novi SEAT Leon dizajniran je, razvijen i proizveden u Barceloni, u proizvodnim pogonima marke u Martorellu

Marka SEAT danas je u fabrici u Martorellu predstavila potpuno novi SEAT Leon, vozilo čiji je cilj unijeti dašak života u segment kompaktnih automobila.
SEAT je uložio 1,1 milijardi eura kako bi na tržište uvelo vozila s učinkovitijim motorima, višim nivoom povezivosti i sistema potpora za vozača, izvrsnom dinamičnošću, te estetskim izmjenama.
Nova generacija Leona naBiH tržište stiže u aprilu.
“SEAT Leon naš je najprodavaniji model, a mi se želimo nadovezati na njegov veliki uspjeh. Stoga je marka SEAT uložila više od 1,1 milijardi eura u potpuno novi SEAT Leon, u razvoj vozila i poboljšanje proizvodnih pogona”, rekao je Carsten Isensee.
SEAT Leon uvijek je bio ključni stub u portfelju marke što dokazuje činjenica da je prodan u više od 2,2 miliona primjeraka tokom svojih triju generacija. Novi SEAT Leon dizajniran je, razvijen i proizveden u Barceloni, u proizvodnim pogonima marke u Martorellu.

Dizajn: povećane dimenzije i još impresivniji nastup iznutra i izvana

Temelj vozila je napredna platforma MQB Evo koja je pružila dimenzije, fleksibilnost i prilagodljivost. U svojoj varijanti s 5 vratima novi Leon dugačak je 4368 mm (+86 mm), širok 1800 mm (-16 mm) i visok 1456 mm (-3 mm). Međuosovinski razmaki znosi 2686 mm, što je 50 mm više od treće generacije modela Leon.
U karavanskoj varijanti Sportstourer novi SEAT Leon dugačak je 4642 mm (+93 mm), širok 1800 mm (-16 mm) i visok 1448 mm (-3 mm). Međuosovinski razmak iznosi 2686 mm, što je 50 mm više od prethodne generacije.
Dizajn prednjeg dijela novog Leona osigurava izraženiju osobnost, sa snažnijom trodimenzionalnom vezom između rešetke hladnjaka i prednjih svjetala. LED glavna svjetla izvedena su dublje, čime se osigurava dojam povišenih svjetala i poboljšava fokus.
Površine novog Leona doživjele su evoluciju s izraženijim oblicima, zbog čega vozilo zrači elegantnijim dizajnom s dodatnim promjenama i nijansama u pogledu boja i tonova vozila kad svjetlo obasjava lak i karoseriju vozila.
Na stražnjem dijelu vozila naglašeni su LED ‘coast-to-coast‘ svjetla i poklopac prtljažnika. Sistem osvjetljenja i spojler stvaraju linije koje posreduju dojam brzine, čak i kada se automobil nalazi u stanju mirovanja.
Glavni je element u unutrašnjosti središnji 10″ infotainment ekran, koji uključuje sistem prepoznavanja gesta te osigurava preciznu interakciju s putnicima i smanjuje potrebu za fizičkim tipkama. Međutim, funkcijama koje su u većoj mjeri ključne za upotrebu i dalje se upravlja uobičajenijim sistemima interakcije.
SEAT Leon s 5 vratima nudi kapacitet prtljažnika od 380 litara (vrijednost istovjetna prethodnoj generaciji), dok Sportstourer nudi kapacitet prtljažnika od 617 litara, što je 30 litara više od prethodne generacije.

Sportstourer ima prtljažnik od 617 litara (+30 l u odnosu na prethodnika)

Novi SEAT Leon prvo je potpuno povezano vozilo marke. U samoj srži sistema modela Leon nalazi se SEAT Digital Cockpit, koji obuhvaća 10,25″ kombinirani instrument visoke rezolucije i infotainment sistem koji korisnici mogu individualizirati. Serijski sistem Media odlikuje se 8,25″ ekranom s kompatibilnošću za smartphone audio, dok veći 10″ ekran sistem Navi nudi 3D povezanu navigaciju, tehnologiju retina zaslona i upravljanje govornim naredbama te prepoznavanje gesta radi pojednostavljenja interakcije s korisnikom.

U samoj srži sistema modela Leon nalazi se SEAT Digital Cockpit

Njegov sistem Full Link uvodi korisnike u svijet povezivosti te im omogućuje povezivanje svojih mobilnih uređaja s infotainment sistemom vozila putem funkcije Android Auto ili bežično putem funkcije Apple CarPlay.

Velika ponuda najnaprednijih motora

Novi SEAT Leon razvijen je s cijelim nizom pogonskih sistema koji sada također uključuje tri električne varijante radi dodatnog poticanja učinkovitosti. Nova generacija kompaktnog automobila profitira od tehnologija benzina (TSI), dizela (TDI), kompresovanog prirodnog plina (TGI), blagohibridne (eTSI) i plug-in hibridne (eHybrid) tehnologije.
Ponuda serijskih benzinskih motora novog modela Leon obuhvaća isključivo motore sa sistemom izravnog punjenja i turbopunjačem, te snage između 66 kW / 90 KS i 140 kW / 190 KS. Ona također uključuje 1,0-litrene 3-cilindrične TSI motore (66 kW / 90 KS i 81 kW / 110 KS), koji se prvi put ugrađuju u model SEAT Leon, te veće 1,5-litrene motore (96 kW / 130 KS i 110 kW / 150 KS). Na samom vrhu ove ponude triju motora nalazi se 2,0-litreni TSI motor snage 140 kW / 190 KS koji je spojen s mjenjačem s dva kvačila.
Dizel i dalje predstavlja važnu tehnologiju za smanjenje ugljičnih emisija, a potpuno novi Leon profitira od triju dizelskih opcija pogonskih sistema: one su mahom 2,0-litrene TDI jedinice s izlaznim snagama od 85 kW / 115 KS i 110 kW / 150 KS.
Novi SEAT Leon može sadržavati 1,5-litreni TGI motor na komprimirani prirodni plin (CNG) koji se odlikuje snagom od 96 kW / 130 KS.
Potpuno novi SEAT Leon prvi put također može sadržavati 48-V blagohibridnu tehnologiju (eTSI), čime ovaj kompaktan automobil pruža još veći nivo učinkovitosti (1.0 TSI 81 kW / 110 KS i 1.5 TIS 110 kW / 150 KS, a obje se opcije nude isključivo s DSG mjenjačem).
Budući da marka SEAT proširuje svoju upotrebu električne energije, četvrta generacija modela Leon također obuhvaća naprednu plug-in hibridnu varijantu. Ona objedinjuje 1,4-litreni TSI benzinski motor s električnim motorom, 13-kWh paket litij-ionske baterijei 6-stepeni DSG mjenjač, čime se osiguravaju snaga od 150 kW / 204 KS i električni doseg od oko 60 km (WLTP ciklus).